Data

22.11.2021

Katowicka Akademia Rozwoju Przedsiębiorcy - bezpłatne szkolenia online dla katowickich przedsiębiorców

Jesteś przedsiębiorcą prowadzącym działalność na terenie Miasta Katowice? Masz szansę wziąć udział w cyklu bezpłatnych szkoleń online wartych kilka tysięcy złotych.

Jak wiadomo – nie można być alfą i omegą z każdej dziedziny. Dlatego Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach wspólnie z Miastem Katowice stworzyła Katowicką Akademię Rozwoju Przedsiębiorcy. Są to dwudniowe szkolenia online z konkretnych obszarów, prowadzone przez ekspertów specjalizujących się w danym temacie. Pozwolą na zdobycie praktycznej wiedzy oraz dopasowanie się do zmieniającej się, rzeczywistości.

W Katowicach kładziemy duży nacisk na rozwój przedsiębiorczości i nieustannie tworzymy nowe projekty wspierające firmy w naszym mieście. Katowicka Akademia Rozwoju Przedsiębiorcy pomoże bezpłatnie rozwinąć skrzydła w obszarze ekspansji międzynarodowej, pozyskania nowych klientów za pomocą działań marketingowych, budowania marki osobistej – która w dzisiejszych czasach jest najlepszą reklamą, oraz niestandardowego motywowania pracowników – mówi Marcin Krupa, Prezydent Miasta Katowice. Cykl szkoleń pozwoli również dostosować się do ciągle zmieniającej się, pandemicznej rzeczywistości, która przyspieszyła cyfryzację i wymaga nowoczesnych rozwiązań – dodaje.

Każde ze szkoleń trwa 2 dni – po 8 godzin dziennie. Warsztaty zaczynają się o godzinie 8:00, a kończą o 16:00. W projekcie mogą wziąć udział jedynie firmy, które mają zarejestrowaną działalność lub siedzibę na terenie Miasta Katowice. Jedna firma może wziąć udział maksymalnie w dwóch szkoleniach.

W gronie wykładowców znajdują się eksperci Akademii WSB, Grow Uperion oraz Prof.-IUS.

Aby zapisać się na akademię wystarczy kliknąć w odpowiedni link poniżej i wypełnić formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona. W każdym ze szkoleń może wziąć udział 10 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rozpoczęcie działalności eksportowej przedsiębiorstwa

Dobór właściwego modelu prowadzenia działań marketingowych w firmie

Networking i personal branding – czyli jak dać się poznać jak największej grupie osób

Zarządzanie eksportem w przedsiębiorstwie

Niestandardowe sposoby motywowania pracowników na rynku specjalistów