Celem Konferencji było przedstawienie kluczowych problemów związanych z funkcjonowaniem firmy w internecie, począwszy od kreowania wizerunku w sieci, poprzez wykorzystanie technologii mobilnych oraz potencjału mediów społecznościowych, a skończywszy na funkcjonalnych narzędziach e-biznesowych.
- Dynamicznie rozwijający się rynek marketingu internetowego ukazuje pewne niejasności i nieścisłości co do skuteczności i efektywności poszczególnych działań i narzędzi w e-marketingu. Dlatego też formuła konferencji została tak skonstruowana, aby ukazać konkretne fakty i mity w trójkącie: Marketing-Internet-Technologia – mówił Jacek Uroda, Prodziekan WSB i inicjator wydarzenia.
Podczas konferencji swoje prelekcje wygłosili najwyższej klasy specjaliści związani z branżą mediów elektronicznych i marketingu internetowego. Goście reprezentowali zarówno obszar marketingowy jak i technologicznych. W części panelowej praktyczne aspekty e-marketingu przedstawili:
- Paweł Sala (Dyrektor Zarządzający FreshMail),
- Dominik Kaznowski (Dyrektor ds. E-commerce Grupy PWN),
- Bartłomiej Juszczyk (Dyrektor zarządzający Grupa Adweb),
- Jarosław Królewski (Dyrektor Zarządzający HG Intelligence S.A/ AGH Kraków).
Część warsztatową prowadzili:
- Kuba Nagórski – CEO agencji kreatywnej Kręci się!,
- Damian Kowalczyk – Marketing & PR Manager Mediarecovery,
- Grzegorz Skiera – Dyrektor agencji SEM Silence!.
Konferencja była adresowana głównie do przedstawicieli małych i średnich firm oraz osób zainteresowanych rozwojem w obszarze nowych mediów i technologii. Wydarzenie było też doskonałą okazją do dyskusji pomiędzy środowiskiem młodych przedsiębiorców, studentów, absolwentów z przedstawicielami biznesu elektronicznego na temat nowych trendów w marketingu internetowym.