Data

01.04.2015

Marketing Internet Technologia 2015 - podsumowanie konferencji

Najnowsze trendy w reklamie, skuteczne narzędzia w e-marketingu, ambient intelligence, media społecznościowe i perspektywy rozwoju przedsiębiorstw w dobie internetu – to tylko część zagadnień poruszanych podczas Konferencji Marketing Internet Technologia 2015, która odbyła się 1 kwietnia 2015 roku. W wydarzeniu wzięło udział blisko 300 uczestników.

Celem Konferencji było przedstawienie kluczowych problemów związanych z funkcjonowaniem firmy w internecie, począwszy od kreowania wizerunku w sieci, poprzez wykorzystanie technologii mobilnych oraz potencjału mediów społecznościowych, a skończywszy na funkcjonalnych narzędziach e-biznesowych.


 - Dynamicznie rozwijający się rynek marketingu internetowego ukazuje pewne niejasności i nieścisłości co do skuteczności i efektywności poszczególnych działań i narzędzi w e-marketingu. Dlatego też formuła konferencji została tak skonstruowana, aby ukazać konkretne fakty i mity w trójkącie: Marketing-Internet-Technologia – mówił Jacek Uroda, Prodziekan WSB i inicjator wydarzenia.


Podczas konferencji swoje prelekcje wygłosili najwyższej klasy specjaliści związani z branżą mediów elektronicznych i marketingu internetowego. Goście reprezentowali zarówno obszar marketingowy jak i technologicznych. W części panelowej praktyczne aspekty e-marketingu przedstawili:

  • Paweł Sala (Dyrektor Zarządzający FreshMail),
  • Dominik Kaznowski (Dyrektor ds. E-commerce Grupy PWN),
  • Bartłomiej Juszczyk (Dyrektor zarządzający Grupa Adweb),
  • Jarosław Królewski (Dyrektor Zarządzający HG Intelligence S.A/ AGH Kraków).

Część warsztatową prowadzili:

  • Kuba Nagórski – CEO agencji kreatywnej Kręci się!,
  • Damian Kowalczyk – Marketing & PR Manager Mediarecovery,
  • Grzegorz Skiera – Dyrektor agencji SEM Silence!.


Konferencja była adresowana głównie do przedstawicieli małych i średnich firm oraz osób zainteresowanych rozwojem w obszarze nowych mediów i technologii. Wydarzenie było też doskonałą okazją do dyskusji pomiędzy środowiskiem młodych przedsiębiorców, studentów, absolwentów z przedstawicielami biznesu elektronicznego na temat nowych trendów w marketingu internetowym.