- Akademia WSB jest uczelnią, która w swojej strategii rozwoju na pierwszym miejscu stawia człowieka. Tworzymy przestrzeń do rozwoju, z której korzystają nasi studenci, słuchacze studiów podyplomowych czy doktoranci, ale również nasi naukowcy. Zapał do działania i realizacji ambitnych przedsięwzięć przynosi efekty w postaci rosnącego zainteresowania mediów wydarzeniami i projektami realizowanymi przez Akademię WSB. Jako Uczelnia, tylko od października, byliśmy i wciąż jesteśmy obecni w portalach internetowych, prasie, radiu, telewizji oraz branżowych mediach społecznościowych. Media nie tylko informują o naszych projektach, ale proszą również o komentarze naszych ekspertów. To pokazuje, że marka Akademii WSB jest coraz silniejsza i potwierdza wysokie kompetencje Uczelni – mówi Michał Łyczak, dyrektor ds. komunikacji i PR AWSB.
GAZETA WYBORCZA
FORBES
RZECZPOSPOLITA
PRESS
RADIO EM
RADIO ESKA
Więcej aktualności można znaleźć TUTAJ