Dr inż. Łukasz Wróblewski współautorem książki wydanej przez Wageningen Academic Publisher

Nakładem Wageningen Academic Publishers – renomowanego holenderskiego wydawnictwa, które uchodzi za jedno z najbardziej opiniotwórczych w Europie Zachodniej – ukazała się monografia „Consumers Towards Marketing Strategies of Coffee Producers”.

Jej autorami są dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UE, dr Sylwia Mokrysz oraz dr inż. Łukasz Wróblewski – Kierownik Katedry Zarządzania i Inżynierii Produkcji Akademia WSB Wydział Zamiejscowy w Cieszynie.

Myślą przewodnią monografii jest konfrontacja strategii marketingowych producentów kawy z rzeczywistymi potrzebami konsumentów, identyfikacja nieprawidłowości jakie mogą mieć miejsce w procesie implementacji i realizacji tych strategii oraz wskazanie producentom kawy sposobów pokonania zidentyfikowanych trudności. Podstawy źródłowe monografii stanowią informacje pierwotne i wtórne. Pozyskane one zostały w wyniku badań tak podażowej, jak i popytowej strony rynku kawy. Przedstawione wyniki i płynące z nich wnioski otrzymano w wyniku przeprowadzenia analizy treści dokumentów 26 producentów kawy, indywidualnych wywiadów pogłębionych z menedżerami, analizy studium przypadku oraz wywiadów bezpośrednich z 800 konsumentami kawy. Zakres przestrzenny badań obejmował polski rynek kawy, jeden z największych rynków w Europie, o wysokim potencjale wzrostowym.

Więcej informacji o książce na stronie wydawcy Wageningen Academic Publishers