A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

10.12.2020

Ekspert Akademii WSB dla Dziennika Zachodniego

Ekspert Akademii WSB dr Krystian Dudek dla Dziennika Zachodniego komentuje jak polskie sklepy radzą sobie w czasie pandemii.

- Sztuki promocji, reklamy i komercyjnego „wow” od lat uczymy się z Zachodu. USA jest nie tylko pionierem ale też wyznacza trendy i standardy. Amerykanie kochają komercję, szum i show, który w zasadzie stanowi część ich ja i ich kultury. To dlatego amerykańskie witryny i ulice handlowe tętnią życiem i krzyczą nie tylko zapraszając do zakupów ale porywając nas i wciągając w ten świat - mówi dr Krystian Dudek specjalista z zakresu PR.

 

Cały artykuł znajduje się TUTAJ.