A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

27.05.2024

Ekspert Akademii WSB dla portalu PRoto

Dr Krystian Dudek o wizerunku Roberta Lewandowskiego

Czasem wystarczy jeden nieprzemyślany ruch, aby uruchomić tykającą bombę. Robert Lewandowski znalazł się w ogniu krytyki chwilę po tym, jak ogłoszono jego nową współpracę. Internauci twierdzą bowiem, że to kolejny niewłaściwy krok w stronę pogarszającego się wizerunku piłkarza. 

- Globalna strategia wizerunkowa Roberta Lewandowskiego niestety zasługuje na przeciętną ocenę. Najwybitniejszy polski piłkarz, jeden z najlepszych na świecie w ostatnich latach – mógłby wizerunkowo osiągnąć więcej, gdyby strategia zarządzania jego marką umiejętniej pozycjonowała jego brand na rynku międzynarodowym. W marketingu – jeśli grasz z dużymi markami – przyciągasz kolejne duże. Jeśli grasz w niższej lidze – obracasz się w takim otoczeniu i tam zostajesz. Robert Lewandowski przez chwilę dotykał reklamowej ligii mistrzów, ale teraz niestety nie gra nawet w ekstraklasie - mówi dr Krystian Dudek.

Cały artykuł dostępny jest TUTAJ

Dr Krystian Dudek

Ekspert z zakresu komunikacji kryzysowej i społecznej, wykładowca Akademii WSB

Więcej