A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

11.09.2023

Ekspert Akademii WSB dla Portalu Samorządowego

Dr Krystian Dudek o wydatkach sztabów na kampanię wyborczą

Kampania wyborcza jest dla niektórych branż całkiem dochodowym biznesem. Te swoiste "żniwa" trwają jednak w Polsce dość krótko, bo 2-3 miesiące. W przeciwieństwie między innymi do Stanów Zjednoczonych, gdzie strategie wyborcze realizowane są latami.

- Bywają sytuacje, w których trzeba szybko wydrukować plakaty czy ulotki, reagując na materiały kolportowane przez konkurencyjne sztaby wyborcze - mówi dr Krystian Dudek, specjalista marketingu politycznego.

Cały artykuł dostępny jest TUTAJ

Dr Krystian Dudek

Ekspert z zakresu marketingu politycznego, komunikacji kryzysowej i społecznej, wykładowca Akademii WSB.

Więcej