A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

30.11.2022

Ekspert Akademii WSB dla portalu Śląski Biznes

Dr Krystian Dudek, ekspert Akademii WSB, o kampanii reklamowej Grupy Żywiec

Grupa wykorzystała swoje popularne hasło reklamowe do wsparcia polskich piłkarzy przed dzisiejszym meczem z Argentyną.

Buenos Żartes - piszą żartobliwie twórcy posta. - Argentyńczykom życzymy końca kataru. Zabawna gra językowa jest oczywiście parafrazą popularnego "Chce się Ż", które od lat stanowi rozpoznawalne hasło marki Żywiec. Udostępniony 29 listopada post cieszy został doceniony przez kibiców i cieszy się ogromną popularnością. Na niespełna 6 godzin przed ważnym dla Polski meczem ma już niemal 2,5 tysiąca udostępnień i prawie 25 tysięcy polubień.

"Dobra reklama bazuje na emocjach, które są najskuteczniejszym nośnikiem przekazu - mówi dr Krystian Dudek w rozmowie z redakcją. - W przypadku Real Time Marketingu, czyli działań w czasie rzeczywistym, dźwignią jest umiejętne (często humorystyczne) odniesienie się do wydarzeń znanych i angażujących opinię publiczną. Gra warta jest świeczki, bo w zasadzie bez budżetu można uzyskać ogromne zasięgi - zaznacza. - Trzeba jednak wyprzedzić konkurencję i zrobić to ze smakiem, by przekaz wywoływał oczekiwane reakcje" mówi dr Krystian Dudek, ekspert Akademii WSB.

Cały artykuł można przeczytać TUTAJ

Dr Krystian Dudek

Specjalista z zakresu PR i reklamy, wykładowca Akademii WSB

Więcej