Po tym, jak portal humorystyczny Kwejk.pl zamieścił sprostowanie dotyczące memów z Robertem Lewandowskim, w sieci zawrzało. Piłkarza krytykowano za takie działania i brak dystansu. - Nie walczymy z mediami, a tym bardziej z memami. Walczymy z kłamstwami - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Artur Adamowicz z RL9 Team. Zdaniem dr Krystiana Dudka reakcja sztabu piłkarza, choć z jednej strony jest zrozumiała, to jednak nie była odpowiednia. - Zapomniano tu o starej zasadzie mówiącej, że gdy się z ciebie śmieją - śmiej się najgłośniej - wskazuje dr Krystian Dudek.
Obecna sytuacja wokół Roberta Lewandowskiego jest złożona i jest wynikiem kilku zjawisk. - Zaznaczę na starcie, że nie zazdroszczę Lewandowskiemu, bo z powodu nieodpowiedniego - jak na taką markę - zarządzania wizerunkiem znalazł się w sytuacji, w której - co by nie zrobiono - i tak spotka go krytyka – podkreśla nasz rozmówca. Wylicza, że po pierwsze – Robert Lewandowski jak na markę globalną od dawna ma miernie prowadzone działania wizerunkowe. - Zamiast promować globalne marki premium - jak nomen omen Iga Świątek - rozmienia się na drobne. W efekcie jeden z najlepszych piłkarzy na świecie promuje rowery znane tylko w Polsce – wskazuje dr Krystian Dudek. - Po drugie - PR to sztuka zarządzania wizerunkiem - konflikt z Kucharskim, ogólnie znany brak chemii z lubianymi Błaszczykowskim i Piszczkiem, afera premiowa zamiast dumy z bycia kapitanem reprezentacji, niedociągnięcia i szkolne błędy w filmie o piłkarzu podbijają negatywną wątki i emocje – dodaje ekspert.
Cały artykuł dostępny jest TUTAJ