Pielęgniarka, artysta, przedsiębiorca, strażak i inni przedstawiciele lokalnej społeczności, z której się wywodzą. Choć różni, to tworzą jedność – łączy ich nie tylko miejsce, w którym mieszkają, ale także plany na przyszłość. W najbliższych wyborach samorządowych chcą działać wspólnie dla swojej Trójwsi. Ich pomysł na kampanię jest jednak dość nietypowy.
Jak oceniają eksperci, autentyczny i szczery przekaz w kampanii może być gwarancją sukcesu.
– Autorzy pamiętali o tym, że emocje są najlepszym nośnikiem przekazu. Bo mamy tu i dobre emocje i pomysł, oryginalny koncept. Czujemy zaangażowanie, dobrą energię i też autentyczność osób, które tam występują. A w wersji merytorycznej podkreślone są wartości, które też są istotne. Także można powiedzieć, że pełen pakiet elementów, o które chodzi w kampanii wyborczej – mówi dr Krystian Dudek z Akademii WSB, ekspert z zakresu marketingu politycznego.
Materiał wideo dostępny jest TUTAJ