A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Ekspert Akademii WSB dla TVS

Dr Krystian Dudek, ekspert Akademii WSB, o nietypowej promocji Muzeum Fort Gerharda w Świnoujściu

Uprzejmie uprasza się naszych Gości… jak to napisać… no, prosimy: ars amandi nie w muzeum! – zaapelowali w lipcu 2022 na Facebooku muzealnicy ze Świnoujścia. To była ta informacja na Facebooku, która zaczęła lawinę i uczyniła ich najseksowniejszym i najpopularniejszym muzeum w Polsce.

- W przekazach medialnych jest kilka tematów, które zawsze budzą emocje m.in.: seks, pieniądze, sensacje etc. Można mieć wrażenie, że muzeum idealnie wykorzystało tę właściwość. Najskuteczniejszym nośnikiem przekazu są emocje, bo te są najlepiej zapamiętywane i najskuteczniej przyciągają uwagę. Muzeum idealnie wykorzystało tę właściwość. Zadziałała zasada „nie ważne co mówią, ważne żeby nie przekręcali nazwy”. To, co również istotne – to sposób narracji, podany z uśmiechem, wręcz nutką zabawnej ironii, który powoduje, że przekaz wywołuje raczej pozytywne reakcje. - mówi dr Krystian Dudek, ekspert Akademii WSB.

Cały artykuł dostępny jest TUTAJ

Dr Krystian Dudek

Ekspert z zakresu marketingu politycznego, wykładowca Akademii WSB.

Więcej