Data

12.02.2021

Publikacja dra inż. Łukasza Wróblewskiego indeksowana w bazie Web of Science Core Collection

Książka autorstwa dra inż. Łukasza Wróblewskiegodra hab. Grzegorza Maciejewskiego, prof. UE oraz dr Sylwii Mokrysz pt. „Consumers Towards Marketing Strategies of Coffee Producers” wydana w 2020 roku przez niderlandzkie wydawnictwo Wageningen Academic Publishers indeksowane w bazie Web of Science Core Collection.

Web of Science Core Collection jest jedną z największych interdyscyplinarnych baz bibliograficznych. Spełnia także rolę bazy bibliograficzno-bibliometrycznej, ponieważ rekordy są uzupełnione o bibliografię załącznikową, a sama baza ma narzędzia pozwalające na wykonanie różnorodnych analiz bibliometrycznych. Książki, które na wniosek wydawcy trafiają do Web of Science Core Collection: Book Citation Index, poddawane są wcześniej indywidualnej ocenie eksperckiej. Monografie muszą być recenzowane, zawierać oryginalne wyniki badań naukowych, powinny być wydawane w wersji elektronicznej (ewentualnie mieć opracowane metadane w języku angielskim). 

Informacje dotyczące książki znaleźć można na stronie Web of Science oraz wydawcy