Na łamach Nowego Marketingu eksperci zastanawiali się w jaki sposób powrót Donalda Trumpa na fotel prezydenta Stanów Zjednoczonych wpłynie na świat polskiego marketingu. W dyskusji wziął udział prof. Krystian Dudek z Akademii WSB. „Analizując ex post jego kampanię, a obecnie inaugurację i początek prezydentury – widzimy, że to polityk daleki od koncyliacyjnego stylu, mocno sygnalizujący, że kto nie z nim, ten przeciwko niemu. W ten sposób polaryzuje społeczeństwo, a tak konfrontacyjny styl może mieć przykre konsekwencje, nie tylko na rynku amerykańskim, ale i międzynarodowym. Patrząc na polską scenę polityczną wyraźnie zauważamy relatywizację wartości, upadek standardów, brak sprawczości. Gdy jeden obóz mówi, że coś jest łamaniem prawa, drugi z pełnym przekonaniem oświadcza, że to akt patriotyczny. Efekt jest taki, że odbiorcy okopują się w swoich środowiskach i obozach, a zwolenników innych poglądów traktują jak zło wcielone. Obserwatorzy natomiast zniechęcają się do polityki. Te wykopane przepaści nie dają przestrzeni do współpracy i szukania wspólnych mianowników. (…) Przed nami okres brutalizacji marketingu politycznego, w którym ważniejszy od siły argumentu, stanie się argument siły.” Cały artykuł TUTAJ