Zainteresowani studenci mogą liczyć na atrakcyjne nagrody: płatny staż w Londynie, Pradze lub Bukareszcie w renomowanych agencjach PR. Tak cenne doświadczenie może stać się pierwszym krokiem do szybkiego rozwoju ich kariery w dziedzinie public relations.
Natomiast same prace konkursowe – strategie komunikacji dla wybranej fundacji – przyczynią się do promocji działań CSR w trzech sektorach: „Pomagamy ludziom”, „Pomagamy zwierzętom” i „Promujemy kulturę”. Zbliża się termin wysyłania zgłoszeń, który mija 31 maja 2015, dlatego przygotowaliśmy specjalny poradnik dla studentów zainteresowanych wzięciem udziału w konkursie oraz krótkie wideo, w którym nasza specjalistka ds. PR opowiada o tajnikach tworzenia strategii.
Pełny raport i poradnik do pobrania:
bit.ly/poradnik_IMM_PRaktykuj
Materiał wideo i audio:
bit.ly/IMM_PRaktykuj_poradnik
Więcej informacji o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na nasze stronie: http://www.instytut.com.pl/praktykujzagranica