Senior UX/UI Designer w Instytucie Badań Edukacyjnych i freelancer. Od ponad 10 lat zajmuje się projektowaniem doświadczeń użytkownika, strategią produktów internetowych, aplikacji i tworzeniem innowacji cyfrowych. Implementuje, edukuje i promuje strategie User Expierence w biznesie z wielką empatią do użytkownika. Od ponad 15 lat związany z branżą wydawniczą. Były Dyrektor Artystyczny i Szef Studia Graficznego dwutygodnika Gala. Projektant aplikacji wydawniczych dla National Geographic, Gala, Traveler, Moje Gotowanie, Focus. W swojej karierze realizował projekty cyfrowe i wydawnicze dla: Polsat Café, TVP2, TVN, Biedronka, OBI, Castorama, wydawnictwo Burda International Polska, Wydawnictwo Edipresse Polska, Sinfonia Varsovia, Narodowe Centrum Kultury, Poczta Polska, Ministerstwo Rozwoju, Multikino, Narodowe Centrum Kultury, Instytut Badań Edukacyjnych, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Klinika Okulistyczna OPTEGRA.