A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

28.12.2020

Zastosowanie grywalizacji w edukacji i biznesie

13 grudnia 2013 odbyło się spotkanie dla studentów z praktykami z branży IT. Tym razem gościliśmy przedstawicieli z firmy Comarch S.A/ SoInteractive S.A.

Jak nie grać a wygrać? Jak połączyć edukację z mediami społecznościowymi? Jak angażować klientów, pracowników i partnerów biznesowych? Na te pytanie próbowali odpowiedzieć nasi goście Zofia Woźniak , Jakub Kralka - Key Account Manager (Comarch S.A.). Na spotkaniu można było się dowiedzieć czym jest grywalizacja i dlaczego każda firma chce ją wdrożyć. Poznasz etapy tworzenia produktu i konkretne wdrożenia z polski i zagranicy.Co ważne eksperci wskazywali kogo potrzebuje branża IT w swoich szeregach.

Temat: „Zastosowanie grywalizacji w edukacji i biznesie”

Termin: 13.12.2013 r. godz. 11:20, sala. 227

Jakub Kralka - Key Account Manager w spółce Comarch S.A. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doświadczenie w handlu zdobywa od 7 lat pracując w branży IT. Przez całą karierę mocno związany z innowacyjnymi wdrożeniami w sektorach B2B oraz B2C m.in. z systemami Digital Signage. Aktualnie specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań opartych na mechanizmach grywalizacji budujących zaangażowanie pracowników i przywiązanie klientów.

Zofia Woźniak - Key Account Manager w spółce Comarch S.A. – pioniera rozwiązań grywalizacyjnych na polskim rynku. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunkach: zarządzanie zasobami ludzkimi oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Obecnie jako członek zespołu odpowiedzialnego za Comarch Engagement Platform zajmuje się projektami grywalizacyjnymi, zarówno szerząc ich ideę jak i biorąc udział we wdrożeniach programów realizowanych przez GK Comarch na rynku polskim i międzynarodowym.