Cel Konferencji

Celem konferencji jest:

  • weryfikacja i wymiana doświadczeń w zakresie współdziałania administracji wojskowej i administracji publicznej na szczeblu województwa (na przykładzie Województwa Śląskiego);
  • doskonalenie współpracy terenowych organów administracji wojskowej z organami administracji publicznej na szczeblu województwa;
  • poszerzenie wiedzy z zakresu  bezpieczeństwa narodowego a w tym funkcjonowania Sił Zbrojnych RP w Systemie Zarządzania Kryzysowego.

Konferencja kierowana jest do: pracowników urzędów miast, gmin, funkcjonariuszy komend policji, komend Państwowej Straży Pożarnej, podmiotów specjalistycznych, żołnierzy jednostek wojskowych, Wojewódzkich Sztabów Wojskowych, działających w szeroko rozumianej sferze bezpieczeństwa wewnętrznego i zarządzania kryzysowego,  nauczycieli, studentów zainteresowanych tematyką bezpieczeństwa oraz uczniów klas mundurowych.

Efekt konferencji:

  • Wymiana doświadczeń w zakresie współdziałania terenowych organów administracji wojskowej i administracji województwa w sytuacjach kryzysowych i edukacji w zakresie bezpieczeństwa
  • Recenzowana monografia