A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

„Szkolna (nie)codzienność. Doświadczenia dyrektorów szkół artystycznych z okresu pandemii COVID-19”

Informujemy, że nakładem Wydawnictwa Akademii WSB ukazała się publikacja „Szkolna (nie)codzienność. Doświadczenia dyrektorów szkół artystycznych z okresu pandemii COVID-19” autorstwa dr hab. Agnieszki Weiner, prof. AWSB.

Z recenzji 

„Recenzowana książka wpisuje się w nurt opisu aktualnych wydarzeń globalnych zachodzących w okresie trudnym dla funkcjonowania wszystkich gałęzi gospodarki i społeczeństwa, wywołanych pandemią Covid-19. Autorka empatycznie, a zarazem obiektywnie stara się przedstawić obraz funkcjonowania wszystkich grup zainteresowanych edukacją artystyczną: nauczycieli, uczniów, rodziców i dyrektorów, co nie jest zadaniem łatwym, ale wykonalnym, co widać w prezentowanej książce. Autorka wykonała ogrom pracy zarówno w części tzw. teoretycznej, jak i empirycznej. Po pierwsze pokazała, że orientuje się w najnowszych doniesieniach badawczych dotyczących edukacji w okresie pandemii Covid-19, po drugie przeprowadziła badania w środowiskach często defaworyzowanych pod względem badawczym, czyli dyrektorów szkół artystycznych. Oddanie głosu dyrektorom poprzez zebranie ich narracji, a potem przeprowadzenie ich analizy jest tu niezwykle wartościowe i w pełni zasługuje na upublicznienie”.

dr hab. Małgorzata Suświłło, prof. UWM

 

Monografia jest dostępna w sprzedaży w formie elektronicznej. Można ją nabyć w różnych formatach – interaktywny PDF, EPUB, MOBI – co umożliwia lekturę nie tylko na ekranach komputerów, ale także na urządzeniach mobilnych.