Perspectives on Consumer Behaviour. Theoretical Aspects and Practical Applications pod redakcją dr. hab. Włodzimierza Sroki, prof. AWSB (wydawnictwo Springer)
Publikacja zawiera analizę kluczowych czynników związanych z zachowaniami konsumentów, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Autorzy w dużej mierze koncentrują się na konsumencie XXI wieku – wykształconym i świadomym, ale też niecierpliwym, nielojalnym i kapryśnym. Monografia podzielona jest na trzy główne części: w pierwszej omówiono teoretyczne i prawne aspekty zachowań konsumentów, przeanalizowano rolę rządu w regulowaniu zachowań konsumentów oraz rolę Unii Europejskiej; w drugiej części przedstawiono strategie organizacyjne, takie jak wielokanałowa sprzedaż detaliczna i branding produktu; w trzeciej części opisano zachowania konsumentów w kontekście poszczególnych produktów i usług, od kawy po energię.
Książka dostępna za pośrednictwem wydawnictwa Springer
Innovation and entrepreneurship. Theory and Practice pod redakcją dr. Marcina Lisa i dr. Michała Szyszki (wydawnictwo Logos Verlag Berlin)
Publikacja prezentuje międzynarodową wymianę myśli, wyników badań i praktycznych doświadczeń z zakresu szeroko rozumianej innowacyjności, która odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu organizacji i przyczynia się do jej sukcesu. Autorzy omawiają znaczenie zarządzania innowacjami w konkurencyjnej, globalnej gospodarce oraz aktualne problemy związane z innowacjami i przedsiębiorczością. Publikacja ma wymiar interdyscyplinarny, ponieważ odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na zrównoważone innowacje, które łączą elementy ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Książka dostępna za pośrednictwem wydawnictwa Logos Verlag Berlin