Praktyki studenckie/Internships

  • Filologia angielska

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich 
    dr n. zdr. Tomasz Grad
    e-mail: tgrad@wsb.edu.pl
    tel. (32) 295 93 70

    Ogłoszenie!!W dniach 6-8 września 2022 roku w Karpaczu odbędzie się już XXXI edycja Forum Ekonomicznego organizowanego przez Fundację Instytut Studiów Wschodnich. Forum Ekonomiczne stanowi największą platformę wymiany poglądów oraz miejsce spotkań liderów środowisk polityczno-biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzeniu towarzyszyć będzie realizowany od ponad 15 lat Program Praktyk Junior Staff. W ten sposób, jako Fundacja, pragniemy stwarzać studentom możliwość sprawdzenia swoich umiejętności językowych, nawiązania kontaktu z szeroko pojętym światem polityki i biznesu oraz dołączenia do zespołu organizacyjnego konferencji o międzynarodowym zasięgu. Można ubiegać się o realizację praktyk studenckich na podstawie potwierdzenia aktywnego uczestnictwa w/w formum. Kontakt z organizatorem .

     

    TERMINY DYŻURÓW: 

    Dyżury stacjonarne (pok. 212): 

    Dyżury w czerwcu i lipcu

    03.06.2022 - piatek - 14.30 - 16.00

    07.06.2022 - wtorek - 14.30 - 16.00

    09.06.2022 - czwartek - 14.30 - 16.00

    13.06.2022 - poniedziałek - 14.30 - 16.00

    17.06.2022 - piątek - 08.00 - 09.30

    21.06.2022 - wtorek - 14.30 - 16.00

    23.06.2022 - czwartek - 14.30 - 16.00

    25.06.2022 - sobota - 08.00 - 09.30

    28.06.2022 - wtorek - 14.30 - 16.00

    30.06.2022 - czwartek - 14.30 - 16.00

    02.07.2022 - sobota - 08.00 - 09.30

    05.07.2022 - wtorek - 13.30 - 15.00

    07.07.2022 - czwartek - 13.30 - 15.00

    12.07.2022 - wtorek - 13.30 - 15.00

    15.07.2022 - piątek - 13.30 - 15.00

    Przerwa wakacyjna od 16.07 - 19.08.2022

    AKTUALNOŚĆ: 

    Dokumenty składamy wyłącznie w formie papierowej - osobiście, pocztą lub do skrzynki podawczej. 

    W związku z niedawnymi pracami informatycznymi, zmianie uległ adres do badania. Podaję nowe linki na wypadek, gdybyście Państwo już wcześniej ich nie otrzymali.

    Ważne: Studenci, którzy rozpoczęli studia w październiku 2020 lub później, którzy chcą się ubiegać o zaliczenie studiów na podstawie aktualnie wykonywanej pracy zawodowej zgodnej z efektami uczenia sie dla danego kierunku, zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty (wg. obowiązującej procedury):

    1. Formularz zgłoszenia praktyki- zał. nr 2, strony 1 i 2
    2. Załącznik nr 3, załącznik nr 5 - strony 1/2/3/4/5, załącznik nr 6 oraz załącznik nr 8

    Wymiar godzin praktyk:
    studenci, którzy rozpoczęli studia przed rokiem akademickim 2019/2020:

    • studia I st – 480h – 3x160h
    • studia II st – 80 h – 2x40h

    studenci, którzy rozpoczęli studia w roku  akademickim 2019/2020;

    • studia I st- 960 h – 3x320 h (6miesiecy praktyk)
    • studia II st – 80 h – 2x40h
    • studia JM – 240 h (30+50+160h)

    studenci, którzy rozpoczęli studia w roku  akademickim 2020/2021;

    • studia I st- 960 h – 3x320 h (6miesiecy praktyk) (w tym 150h zgodnych ze standardem kształcenia nauczycieli res i wwr)
    • studia II st – res/prew – 480h (3miesiące praktyk) (3x160h, w tym 10h obejmuje przygotowanie dokumentacji związanej z praktykami, realna ilość godzin praktyk =150h, tj 3x150h); ewka – 80h (2x40h)
    • studia JM – 240 h (30+50+160h)
  • Fizjoterapia

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich 
    dr Aneta Orczyk
    e-mail: aorczyk@wsb.edu.pl
    tel. (32) 295 93 70

    TERMINY DYŻURÓW:

    Dyżury stacjonarne (pok. 212): 

    02.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30
    05.03.2022. (sobota) godz. 11.00 - 12.30
    09.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30
    16.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30
    23.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30
    30.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30

    31.03.2022. (czwartek) godz. 13.00-14.30 SPOTKANIE W SPRAWIE PRAKTYK SEM. 2 STACJONARNE ( TEAMS ) 

    03.04.2022. (niedziela) godz. 13.00 - 14.30
    06.04.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30
    13.04.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30
    20.04.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30 
    27.04.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30

    09.04.2022. (sobota) godz. 08.00-09.30 SPOTKANIE W SPRAWIE PRAKTYK SEM. 2 NIESTACJONARNE ( TEAMS )

    04.05.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    07.05.2022. (sobota) godz. 13.00 - 14.30
    11.05.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30
    18.05.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00 
    25.05.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.30 

    01.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.30
    08.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.30
    15.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.30
    22.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.00
    25.06.2022. (sobota) godz. 12.30 - 14.00
    29.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.00 

    02.07.2022. (sobota) godz. 11.30 - 14.00
    06.07.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    13.07.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00

    24.08.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    27.08.2022. (sobota) godz. 11.30 - 13.00
    31.08.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00

    07.09.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    21.09.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    24.09.2022. (sobota) godz. 11.30 - 13.00
    28.09.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00 

    Dyżury online (kontakt mailowy):

    01.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30
    08.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30
    15.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30
    22.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30
    29.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30

    05.04.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    12.04.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    19.04.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    26.04.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30

    10.05.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    17.05.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    24.05.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    31.05.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30  

    07.06.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    14.06.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    21.06.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    28.06.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30 

    05.07.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    12.07.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30

    23.08.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    30.08.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30

    06.09.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    20.09.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    27.09.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30


    AKTUALNOŚCI: 

    zwolnił się termin na praktyki dla 3 osób w SANATORIUM MALWA w terminie od 3.07 do 16.07. 

    kontakt Fizjoterapia Sanatorium Malwa 

    (aktualizacja 20.06.2022.)

     

    Szanowni Państwo,

    poniżej przesyłam Państwu link od ubezpieczyciela w związku z możliwością wyjątkowego przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.

    Jednocześnie informuję, że możliwość dołączenia do polisy AWSB jest otwarta do 26.04.2022.

    https://inter-direct.pl/ubezpieczenie_studenta?course=52e31ecb94aa72a31f612c60f5bf0820 

     

    Studenci, którzy nie ubezpieczyli się jeszcze, w mailu poniżej mają wszystkie informacje włącznie z linkiem do ubezpieczenia.

    Osoby nieprzystępujące do ubezpieczenia grupowego OC i NNW, zobowiązane są do ubezpieczenia się we własnym zakresie i dostarczenia xera polisy do Pełnomocnika Praktyk w pokoju 212 w czasie konsultacji.

    O szcegóły możecie Państwo pytać:

    Agencja Ubezpieczeniowo - Finansowa
    Borsiak & Borsiak
    Ubezpieczenia:
    Warta, Generali, Ergo Hestia, Compensa, MTU, YCD,
    PZU, Link4, Allianz, HDI, TUW TUZ, InterRisk, UNIQA/AXA i inne

    41-219 Sosnowiec Środula
    ul. Wita Stwosza 16
    tel. 791-990-339, (32) 294-17-85
    czynna: od pon do pt 10.00-18.00

    mail: multiagencja.sosnowiec@gmail.com

    dr n. o kult. fiz. Aneta Orczyk (aktualizacja 25.04.2022.)

    Dokumenty dotyczące praktyk składacie Państwo wyłącznie w formie papierowej - osobiście (wydruk dwustronny)

    Przed praktyką:

    Student dostarcza do pokoju 212 w czasie konsultacji dokładnie uzupełnione dokumenty: 

    • obowiązek informacyjny RODO  (raz na cały tok studiów na I roku)
    • badanie na brak nosicielstwa Salmonelli, szczepienie p/WZW typu b (raz na cały tok studiów na I roku)
    • ubezpieczenie OC i NNW ważne cały rok 

      Wszyscy studenci dostarczają również:
    • skierowanie na praktykę (na dany semestr) 2x
    • porozumienie 2x (jeżeli student wybierze placówkę, z którą AWSB ma podpisaną umowę - wykaz poniżej - nie drukuje porozumienia, ale dostarcza dowód wpłaty za praktykę płatną)
    • dziennik praktyk (zbindowany) (na dany semestr) 1x
    • ramowy program praktyk (na dany semestr) 2x
    • arkusz wyboru i oceny placówki do realizacji praktyk 1x (jeżeli student wybierze placówkę, z którą AWSB ma podpisaną umowę - arkusza nie drukuje)

    Następnie student podbija dokumenty w placówce i po zatwierdzeniu przez placówkę  oddaje je do pokoju 212 w czasie konsultacji, dopiero udaje się na praktykę:

    • podpisane i opieczętowane skierowanie na praktykę 1x
    • podpisane i opieczętowane porozumienie 1x
    • podpisany i opieczętowany arkusz wyboru i oceny placówki do realizacji praktyk 1x
    • opieczętowany ramowy program praktyk 1x

    Powyższe dokumenty dostarczone po praktyce, nie będą honorowane, a tym samym praktyka nie może zostać zaliczona.

    Po zrealizowaniu praktyki:

    • dziennik praktyk 1x
    • sprawozdanie studenta z realizacji praktyk 1x 

     

    Szanowni Państwo,

    w uchwalonym przez Senat Akademii WSB programie studiów dla kierunków medycznych w sposób jednakowy dla: fizjoterapii, kosmetologii i ratownictwa medycznego w części dotyczącej organizacji praktyk między innymi wskazano po stronie studentów obowiązek posiadania ubezpieczenia OC i NNW, ważnego przez cały rok akademicki, w którym realizowane są praktyki zawodowe.

    Wybór ubezpieczyciela należy do studenta i wyłącznie w celu ułatwienia formalności związanych z zwarciem umowy ubezpieczenia poniżej znajduje się link umożliwiający studentowi w formie zdalnej zawarcie umowy ubezpieczenia.

    dr n. o kult. fiz. Aneta Orczyk (aktualizacja 20.10.2021.)

  • Kosmetologia

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich 
    dr Aneta Orczyk
    e-mail: aorczyk@wsb.edu.pl
    tel. (32) 295 93 70

    TERMINY DYŻURÓW:

    Dyżury stacjonarne (pok. 212): 

    02.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30
    05.03.2022. (sobota) godz. 11.00 - 12.30
    09.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30
    16.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30
    23.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30
    30.03.2022. (środa) godz. 11.00 - 12.30 

    24.03.2022. (czwartek) godz. 14.45-16.15 SPOTKANIE W SPRAWIE PRAKTYK SEM. 2 STACJONARNE ( TEAMS ) 

    27.03.2022. (niedziela) godz. 08.00-09.30 SPOTKANIE W SPRAWIE PRAKTYK SEM. 2 NIESTACJONARNE ( TEAMS ) 

    03.04.2022. (niedziela) godz. 13.00 - 14.30
    06.04.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30
    13.04.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30
    20.04.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30 
    27.04.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30

    04.05.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    07.05.2022. (sobota) godz. 13.00 - 14.30
    11.05.2022. (środa) godz. 13.00 - 14.30
    18.05.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00 
    25.05.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.30

    01.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.30
    08.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.30
    15.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.30
    22.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 14.00
    25.06.2022. (sobota) godz. 12.30 - 14.00
    29.06.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00 

    02.07.2022. (sobota) godz. 11.30 - 14.00
    06.07.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    13.07.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00

    24.08.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    27.08.2022. (sobota) godz. 11.30 - 13.00
    31.08.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00

    07.09.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    21.09.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00
    24.09.2022. (sobota) godz. 11.30 - 13.00
    28.09.2022. (środa) godz. 11.30 - 13.00 

    Dyżury online (kontakt mailowy):

    01.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30
    08.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30
    15.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30
    22.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30
    29.03.2022. (wtorek) godz. 11.00 - 12.30

    05.04.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    12.04.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    19.04.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    26.04.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30

    10.05.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    17.05.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    24.05.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    31.05.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30  

    07.06.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    14.06.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    21.06.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    28.06.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30 

    05.07.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    12.07.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30

    23.08.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    30.08.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30

    06.09.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    20.09.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30
    27.09.2022. (wtorek) godz. 13.00 - 14.30

    AKTUALNOŚCI: 

    Szanowni Państwo,

    poniżej przesyłam Państwu link od ubezpieczyciela w związku z możliwością wyjątkowego przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.

    Jednocześnie informuję, że możliwość dołączenia do polisy AWSB jest otwarta do 26.04.2022.

    https://inter-direct.pl/ubezpieczenie_studenta?course=52e31ecb94aa72a31f612c60f5bf0820 

     

    Studenci, którzy nie ubezpieczyli się jeszcze, w mailu poniżej mają wszystkie informacje włącznie z linkiem do ubezpieczenia.

    Osoby nieprzystępujące do ubezpieczenia grupowego OC i NNW, zobowiązane są do ubezpieczenia się we własnym zakresie i dostarczenia xera polisy do Pełnomocnika Praktyk w pokoju 212 w czasie konsultacji.

    O szcegóły możecie Państwo pytać:

    Agencja Ubezpieczeniowo - Finansowa
    Borsiak & Borsiak
    Ubezpieczenia:
    Warta, Generali, Ergo Hestia, Compensa, MTU, YCD,
    PZU, Link4, Allianz, HDI, TUW TUZ, InterRisk, UNIQA/AXA i inne

    41-219 Sosnowiec Środula
    ul. Wita Stwosza 16
    tel. 791-990-339, (32) 294-17-85
    czynna: od pon do pt 10.00-18.00

    mail: multiagencja.sosnowiec@gmail.com

    dr n. o kult. fiz. Aneta Orczyk (aktualizacja 25.04.2022.)

     

    Dokumenty dotyczące praktyk składacie Państwo wyłącznie w formie papierowej - osobiście (wydruk dwustronny). 

    Przed rozpoczęciem praktyki należy złożyć do podpisu następujące dokumenty: (xero dwustronne)

    • formularz zgłoszeniowy na praktyki x 1 
    • porozumienie dotyczące praktyk x 2 w celu akceptacji i podpisania przez Pełnomocnika Rektora ds. Praktyk Studenckich
    • dziennik praktyk x 1 (zbindowany)
    • obowiązek informacyjny RODO (raz na cały tok studiów)
    • ubezpieczenie OC i NNW ważne cały rok kalendarzowy
    • badanie na brak nosicielstwa Salmonelli, szczepienie p/WZW typu b (raz na cały tok studiów)

    Szanowni Państwo,

    w uchwalonym przez Senat Akademii WSB programie studiów dla kierunków medycznych w sposób jednakowy dla: fizjoterapii, kosmetologii i ratownictwa medycznego w części dotyczącej organizacji praktyk między innymi wskazano po stronie studentów obowiązek posiadania ubezpieczenia OC i NNW, ważnego przez cały rok akademicki, w którym realizowane są praktyki zawodowe.

    Wybór ubezpieczyciela należy do studenta i wyłącznie w celu ułatwienia formalności związanych z zwarciem umowy ubezpieczenia poniżej znajduje się link umożliwiający studentowi w formie zdalnej zawarcie umowy ubezpieczenia.

    dr n. o kult. fiz. Aneta Orczyk (aktualizacja 20.10.2021.)

     

  • Stosunki Międzynarodowe

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich 

    tel. (32) 295-93-72

    TERMINY DYŻURÓW:

    Czwartek godz. 12:00-18:00
    Piątek godz. 10:00-15:00 

    AKTUALNOŚCI:

    W związku z aktualną sytuacją, która wpływa na przebieg, organizację oraz formę Państwa studiów oraz w uzgodnieniu z władzami uczelni, informuję o zmianach w  zasadach realizacji praktyk:
    a) Praktyki już rozpoczęte ale nie zakończone, mogą być realizowane w przedłużonym terminie aż do końca września 2020 roku bez konsekwencji formalnych i finansowych dla odbywających praktyki;
    b) Praktyki nie rozpoczęte można przenieść na kolejny semestr również bez konsekwencji formalnych i finansowych dla odbywających praktyki;
    c) W przypadku studentów ostatnich semestrów istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji praktyk do końca września bez konsekwencji formalnych i finansowych (naliczania opłat czesnego za miesiąc lipiec- wrzesień) o ile zostanie spełniony warunek –wszystkie wymagane zaliczenia oraz praca  dyplomowa zostaną złożone do 20 czerwca 2020;
    d) Dopuszcza się również możliwość realizacji całej praktyki lub jej części w formie on-line, za zgodą pracodawcy, wyrażoną na piśmie i określającą warunki oraz zasady  i sposób dokumentowania jej realizacji. Taka zgoda wraz z odpowiednimi adnotacjami w dzienniczku praktyk , będzie stanowić podstawę zaliczenia.

    Uprzejmie informuję, iż - podejmując działania zapobiegawcze rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV2 - Rektor Akademii WSB zdecydowała o zawieszeniu zajęć odbywających się w formie zajęć z bezpośrednim udziałem nauczycieli akademickich i studentów we wszystkich wydziałach i jednostkach dydaktycznych AWSB. Z uwagi na sytuację zawieszenia zajęć dydaktycznych na uczelni, informuję, że zawieszeniu ulegają również w tym okresie dyżury ws. praktyk. Wszelkie zapytania, wnioski o zaliczenie praktyk można przesyłać w formie elektronicznej (scan lub zdjęcie) na adres jjozefowska@wsb.edu.pl

  • Ratownictwo Medyczne

    Kamil Skubis
    e-mail: kskubis@wsb.edu.pl
    p.212 

    TERMINY DYŻURÓW UCZELNIA:

    Marzec 2022

    5.03.2022 8:30 - 21:00

    11.03.2022 8:30-11:30

    18.03.2022 8:30-10:00

    24.03.2022 15:00-18:00 pokój 441

    Kwiecień 2022

    7.04.2022 15:00-18:00

    10.04.2022 godzina 12:00-13:00 dodatkowy termin na prośbę studentów

    14.04.2022 8:20-11:00 sala 441

    15.04.2022 8:20-11:00 sala 441

    21.04.2022 15:00-18:00

    24.04.2022 8:00-19:00 

    27.04.2022 15:00-18:00 TERMIN ODWOŁANY 

    MAJ 2022

    5.05.2022 16:00-18:00 pokój 441

    6.05.2022 16:00-18:00 pokój 441

    7.05.2022 8:00-18:00 pokój 441

    8.05.2022 15:00-18:00 pokój 441

    14.05.2022 15:00-18:00 pokój 441

    29.05.2022 8:00-12:00 pokój 441

    Czerwiec 2022

    8.06.2022 10-13:00 sala 440

    12.06.2022 8-19 sala 440

    15.06.2022 16-18 sala 440

    18.06.2022 8-12 sala 440

    28.06.2022 11-13 sala 440

    Uzgadnianie indywidualnie z grupami

    PRAKTYKI ZAWODOWE:

    Wykaz placówek z którymi AWSB posiada umowę:

    Informacja dla studentów praktyki zawodowe możemy odbywać na podstawie skierowania bez porozumienia w:

    - Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny w Dąbrowie Górniczej. Telefon kontaktowy: 32-621-20-31

    - Szpital Powiatowy w Czeladzi Czeladź ul. Szpitalna 40 Telefon kontaktowy: 32-265-16-86 KADRY

    - Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach. Telefon kontaktowy: 32-609-31-57

    - Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu Telefon kontaktowy: 32-363-60-49

    DZIENNIK PRAKTYK

    Każdy dziennik praktyk przed oddaniem powinien zostać zbindowany.

    PLAN PRAKTYK ZAWODOWYCH:

    Grupy rozpoczynające semestrem zimowym:

    Semestr II

    1. Oddział Pediatrii 50h

    2. Oddział Neurologii 50h

    Praktyka wakacyjna

    1. Oddział anestezjologii i intensywnej terapii 164h

    2. Szpitalny oddział Ratunkowy 168h

    Semestr III

    1. Oddział Chorób wewnętrznych 50h

    2. Oddział Kardiologii 50h

    Semestr IV

    1. Oddział Ortopedyczno – urazowy 50h

    2. Oddział Chirurgii 60h

    Wakacyjne:

    1. Zespół Ratownictwa Medycznego 168h

    2. Obóz sprawnościowy

    Semestr V

    1. Szpitalny Oddział Ratunkowy 100h

    Semestr VI

    1. Zespół Ratownictwa Medycznego 50h

    Grupy rozpoczynające studia od semestru letniego:

    Semestr II

    1. Oddział Pediatrii 50h

    2. Oddział Neurologii 50h

    Semestr III

    1. Oddział Chorób wewnętrznych 50h

    2. Oddział Kardiologii 50h

    Praktyka wakacyjna

    1. Oddział anestezjologii i intensywnej terapii 164h

    2. Szpitalny oddział Ratunkowy 168h

    Semestr IV

    1. Oddział Ortopedyczno – urazowy 50h

    2. Oddział Chirurgii 60h

    Semestr V

    1. Szpitalny Oddział Ratunkowy 100h

    Wakacyjne:

    1. Zespół Ratownictwa Medycznego 168h

    2. Obóz sprawnościowy

    Semestr VI

    Zespół Ratownictwa Medycznego 50h

    ZALICZENIE PRAKTYK ZAWODOWYCH:

    Należy dostarczyć:

    - W przypadku praktyk w szpitalach gdzie uczelnia ma podpisaną umowę: wypełniony dziennik praktyk + skierowanie na praktykę zawodową

    - W przypadku praktyk ustalanych indywidualnie Formularz, Porozumienie, Dziennik praktyk 

    - Praktyki zawodowej nie można zaliczyć na podstawie zatrudnienia zawodowego

    - Uprzejmie informujemy, iż 24 stycznia 2022 r. weszło w życie rozporządzenie zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego.

    Link do rozporządzenia: https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2022/157 

    AKTUALNOŚĆ: 

    Ubezpieczenie: Link do ubezpieczenia

    W nawiązaniu do spotkania dotyczącego posiadania przez studenta ubezpieczenia OC i NWW przesyłam link wraz z instrukcją

    1. Kliknij  LINK  
    2. Wypełnij dane osobowe
    3. Zaznacz obowiązkowe zgody RODO. Te należy zaznaczyć wszystkie, inaczej nie zawrzemy umowy ubezpieczenia.
    4. Zaznacz zgody dobrowolne wg uznania.
    5. Naciśnij ZAPISZ
    6. Odbierz potwierdzającego e-maila z linkiem do płatności za pomocą przelewu lub blika.
    7. Opłać aplikacją (IMOJE) 
    8. Odbierz emaila z certyfikatem.

    zakres ubezpieczenia:

    DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE OC

    • suma gwarancyjna na jedno zdarzenie 25 000 EUR
    • suma gwarancyjna na wszystkie zdarzenia w trakcie trwania umowy 25 000 EUR
    • UBEZPIECZENIE INTER HIV/WZW2 Badania na obecność wirusów HIV lub WZW 2 000 zł
    • Koszt leków antyretrowirusowych HIV 5 000 zł
    • Jednorazowe świadczenie z tytułu zakażenia HIV 20 000 zł
    • Jednorazowe świadczenie z tytułu zakażenia WZW 20 000 zł NNW
    • Świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu 10 000 zł NNW
    • Świadczenie z tytułu śmierci wskutek NW 5 000 zł

    Szczegółowych informacji udziela:

    Agencja Ubezpieczeniowo - Finansowa
    Borsiak & Borsiak

    Ubezpieczenia:
    Warta, Generali, Ergo Hestia, Compensa, MTU, YCD,
    PZU, Link4, Allianz, HDI, TUW TUZ, InterRisk, Inter Polska, AXA i inne

    41-219 Sosnowiec Środula
    ul. Wita Stwosza 16
    tel. 791-990-339, (32) 294-17-85
    czynna: od pon do pt 10.00-18.00
    e-mail: multiagencja.sosnowiec@gmail.com

    Narażenia studenta w trakcje studiów:

    W trakcie studiów ww. będzie narażony na działanie następujących czynników szkodliwych,
    uciążliwych lub niebezpiecznych dla zdrowia występujących w miejscu odbywania praktycznej nauki
    zawodu, studiów, kwalifikacyjnych kursów zawodowych:
    1. odczynniki chemiczne, w tym: głównie formaldehyd i rozpuszczalniki organiczne,
    2. czynniki alergizujące (głównie chrom, lateks)
    3. choroby wirusowe (głównie wirusowe zapalenie wątroby typu A),
    4. zakażenia przenoszone drogą krwi ( WZW typu B i C, HIV),
    5. choroby zakaźne i pasożytnicze,
    6. promieniowanie jonizujące (głównie X)
    7. promieniowanie elektromagnetyczne i zagrożenia związane z obsługą komputera,
    8. zagrożenia wynikające ze stałego dużego dopływu informacji,
    9. narażenie na czynniki psychospołeczne

    Dokumenty wymagane które należy dostarczyć do pełnomocnika ds praktyk zawodowych przed rozpoczęciem praktyki:

    • ubezpieczenie OC i NNW ważne cały rok kalendarzowy (grupowe ub. na AWSB będzie wznawiane w listopadzie - będzie możliwość zapisania się do niego)
    • badanie na brak nosicielstwa Salmonelli (raz na cały tok studiów)
    • szczepienie p/WZW typu b (raz na cały tok studiów)
    • Badanie nosicielstwo HIV, WZW B i C (raz na cały tok studiów)
    • Kserokopię zaświadczenia od lekarza medycyny pracy

    AKTUALIZACJA 21.03.2022

  • Socjologia

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich 
    dr n. zdr. Tomasz Grad
    e-mail: tgrad@wsb.edu.pl
    tel. (32) 295 93 70

    Ogłoszenie!!W dniach 6-8 września 2022 roku w Karpaczu odbędzie się już XXXI edycja Forum Ekonomicznego organizowanego przez Fundację Instytut Studiów Wschodnich. Forum Ekonomiczne stanowi największą platformę wymiany poglądów oraz miejsce spotkań liderów środowisk polityczno-biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzeniu towarzyszyć będzie realizowany od ponad 15 lat Program Praktyk Junior Staff. W ten sposób, jako Fundacja, pragniemy stwarzać studentom możliwość sprawdzenia swoich umiejętności językowych, nawiązania kontaktu z szeroko pojętym światem polityki i biznesu oraz dołączenia do zespołu organizacyjnego konferencji o międzynarodowym zasięgu. Można ubiegać się o realizację praktyk studenckich na podstawie potwierdzenia aktywnego uczestnictwa w/w formum. Kontakt z organizatorem .

     

    TERMINY DYŻURÓW:

    Dyżury stacjonarne (pok. 212): 

    Dyżury w czerwcu i lipcu

    03.06.2022 - piatek - 14.30 - 16.00

    07.06.2022 - wtorek - 14.30 - 16.00

    09.06.2022 - czwartek - 14.30 - 16.00

    13.06.2022 - poniedziałek - 14.30 - 16.00

    17.06.2022 - piątek - 08.00 - 09.30

    21.06.2022 - wtorek - 14.30 - 16.00

    23.06.2022 - czwartek - 14.30 - 16.00

    25.06.2022 - sobota - 08.00 - 09.30

    28.06.2022 - wtorek - 14.30 - 16.00

    30.06.2022 - czwartek - 14.30 - 16.00

    02.07.2022 - sobota - 08.00 - 09.30

    05.07.2022 - wtorek - 13.30 - 15.00

    07.07.2022 - czwartek - 13.30 - 15.00

    12.07.2022 - wtorek - 13.30 - 15.00

    15.07.2022 - piątek - 13.30 - 15.00

    Przerwa wakacyjna od 16.07 - 19.08.2022

    AKTUALNOŚĆ: 

    Dokumenty składamy wyłącznie w formie papierowej - osobiście, pocztą lub do skrzynki podawczej. 

    W związku z niedawnymi pracami informatycznymi, zmianie uległ adres do badania. Podaję nowe linki na wypadek, gdybyście Państwo już wcześniej ich nie otrzymali.

    Ważne: Studenci, którzy rozpoczęli studia w październiku 2020 lub później, którzy chcą się ubiegać o zaliczenie studiów na podstawie aktualnie wykonywanej pracy zawodowej zgodnej z efektami uczenia sie dla danego kierunku, zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty (wg. obowiązującej procedury):

    1. Formularz zgłoszenia praktyki- zał. nr 2, strony 1 i 2
    2. Załącznik nr 3, załącznik nr 5 - strony 1/2/3/4/5, załącznik nr 6 oraz załącznik nr 8

    Wymiar godzin praktyk:
    studenci, którzy rozpoczęli studia przed rokiem akademickim 2019/2020:

    • studia I st – 480h – 3x160h
    • studia II st – 80 h – 2x40h

    studenci, którzy rozpoczęli studia w roku  akademickim 2019/2020;

    • studia I st- 960 h – 3x320 h (6miesiecy praktyk)
    • studia II st – 80 h – 2x40h
    • studia JM – 240 h (30+50+160h)

    studenci, którzy rozpoczęli studia w roku  akademickim 2020/2021;

    • studia I st- 960 h – 3x320 h (6miesiecy praktyk) (w tym 150h zgodnych ze standardem kształcenia nauczycieli res i wwr)
    • studia II st – res/prew – 480h (3miesiące praktyk) (3x160h, w tym 10h obejmuje przygotowanie dokumentacji związanej z praktykami, realna ilość godzin praktyk =150h, tj 3x150h); ewka – 80h (2x40h)
    • studia JM – 240 h (30+50+160h)

Na stronach internetowych Akademii WSB stosowane są pliki cookies zgodnie z polityką prywatności.

Akceptuj Więcej informacji