Data

16.04.2025

Game 4 Change: grywalizacja, innowacje i rebelia dla zrównoważonego świata!

Ilustracja aktualności: Game 4 Change: grywalizacja, innowacje i rebelia dla zrównoważonego świata!

„Niech Moc będzie z Wami!” z tym hasłem rozpoczął się trzydniowy bootcamp G4C WARS: The Sustainability Game Rebellion w Akademii WSB. 60 studentów i 10 nauczycieli z uczelni partnerskich wspólnie uczyło się, projektowało i walczyło z „ciemną stroną” niezrównoważonego rozwoju. Wszystko w duchu współpracy, design thinking i gier edukacyjnych!

W dniach 14–16 kwietnia 2025 r. Akademia WSB była gospodarzem intensywnego międzynarodowego bootcampu G4C WARS – The Sustainability Game Rebellion, realizowanego w ramach projektu Game4Change – Playful Learning in Next Generation Entrepreneurship.

Wydarzenie zgromadziło 60 studentów i 10 nauczycieli z uczelni partnerskich z całej Europy, reprezentujących różne środowiska i kierunki studiów. Uczestnicy pracowali nad wyzwaniami związanymi z zrównoważonym rozwojem, innowacyjnością i przedsiębiorczością, wykorzystując metody grywalizacji, empatii, design thinking i pracy projektowej.

Podczas bootcampu młodzi innowatorzy brali udział w warsztatach, sesjach inspiracyjnych oraz grach symulacyjnych. Projektowali społecznie odpowiedzialne rozwiązania, uczyli się identyfikować realne problemy, poznawali zasady zrównoważonych modeli biznesowych, a także rozwijali kompetencje w zakresie przywództwa, prototypowania i pracy zespołowej.

Warsztaty poprowadzili m.in. Małgorzata Małecka-Tomala, Prezes Stowarzyszenia Absolwentów i Studentów Akademii WSB oraz moderatorka Design Thinking, oraz Paweł Urgacz, Prodziekan ds. umiędzynarodowienia Akademii WSB oraz Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia, odpowiedzialny za prowadzenie sesji ideacyjnych opartych na grywalizacji.

Całość bootcampu oparta była na formule nauki poprzez działanie z naciskiem na współpracę, kreatywność, myślenie systemowe i odpowiedzialność społeczną.