Data

27.09.2021

Dzień OTWARTY Uniwersytetów Dziecięcych Akademii WSB już 1 października!

Pozwól zobaczyć dziecku jak wyglądają zajęcia w Dąbrowskim Uniwersytecie Dziecięcym Akademii WSB, którego inauguracja odbędzie się 23 października. 

Już 1 października 2021 r. o godz. 17.00 zapraszamy do Akademii WSB wszystkie dzieci głodne wiedzy w wieku 6-12 lat na DZIEŃ OTWARTY Uniwersytetów Dziecięcych Akademii WSB.
Czekają 2 fantastyczne bloki naukowe, które pokażą jak ciekawa może być przygoda z nauką.


ZAPISZ SIĘ


* ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! 

BLOK 1

„Pogadaj z GADem” – Dlaczego kameleon zmienia kolor? Czy żółw może wyjść ze swej skorupy? Jak silny uścisk dłoni ma gekon? Przekonajcie się sami! Podczas spotkania dzieci z poznają niezwykły świat gadów. Salę wykładową opanują jaszczurki, gekony, agamy, kameleony, żółwie i węże. Będzie okazja, aby przyjrzeć się z bliska tym niezwykłym zwierzętom i poznać sekrety ich codziennej egzystencji.

LOGIKA I MATEMATYKA – Matematyka i logika, ale nie w sposób szkolny – poznaj je przez rozwiązywanie problemów, doświadczając tego, że te dwie nauki są właśnie po to – aby rozwiązywać problemy. W szkole dzieci często uczą się na sucho, nie mając odniesienia do rzeczywistej sytuacji, co powoduje, że taka nauka sprawia im trudności.

Więcej

BLOK 2

„Lodowe eksperymenty” – Udamy się w podróż na Biegun Północny, gdzie poznamy interesujące właściwości suchego lodu. Podczas pokazu zostanie wytworzona mroźna chmura, lewitujące bańki i pianowy lodowiec! Przewodnikiem w mroźnym świecie będzie doświadczony Eskimos, który do swego domu powróci… rakietą!

Robotyka z klockami LEGO - Dzieci w wieku 5-6 lat zapraszamy na zajęciach pt. „Buduję i wiem”. Podczas spotkania poznają matematyczne i naukowe zależności otaczającego je świata, wykorzystując własnoręcznie wykonane budowle z klocków Lego.
Dzieci w wieku 7-9 lat wezmą udział w warsztatach pt. „Robotyka dla Juniora”. Podczas spotkania młodzi studenci zbudują z klocków Lego modele, które następnie wprawią w ruch i samodzielnie będą kontrolować ich zachowanie.

Więcej