A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Dzień 2 - warsztaty

18 października

90 minutowe warsztaty, rozwijające kompetencje z zakresu kompetencji kształcenia zdalnego. Udział w warsztatach wymaga zapisów.

9.00 - 10.30

Czego jeszcze nie wiecie o Microsoft Teams? 

Naszym zadaniem jest usprawnienie procesów biznesowych w oparciu o Microsoft 365.

Marta Czapik

Właścicielka marki Legalna Marta, twórca kursów online „Microsoft 365 dla prawników”, "Microsoft 365 od zera" i „Rozwiń swój biznes z Microsoft 365”.   Od 8 lat współpracuje z firmą Microsoft. Na co dzień uczy pracowników biurowych korzystania z najnowszej technologii i doradza jakie rozwiązanie wybrać w konkretnych scenariuszach. Usprawnia komunikację w firmach z wykorzystaniem możliwości Office 365. Często nazywają ją tłumaczem z języka IT na polski, ponieważ codziennie dzieli się wiedzą w przyjazny sposób na LinkedIn oraz YouTube – bez języka technicznego i sprzedażowego. W kursach online jej autorstwa wzięło udział już ponad 5 000 osób. W ciągu ostatnich 12 miesięcy, na szkoleniach zamkniętych, przeszkoliła łącznie ponad 4 500 osób z wielu różnych firm.

Więcej

10.45 – 12.15

Ocena wzajemna za pomocą narzędzia Warsztat w Moodle 

Podczas spotkania wspólnie zastanowimy się, w jakim celu stosować technikę oceniania wzajemnego studentów (Peer Assessment) podczas zajęć zdalnych, w jaki sposób jej wykorzystanie wpływa na uczenie się ludzi dorosłych, a także czy i w jakim zakresie może nam w tym pomóc moduł Warsztaty, dostępny na platformie Moodle. Wskażę również, o czym trzeba pamiętać, jeśli go używamy (od strony metodycznej i technicznej) oraz czy da się z niego "wycisnąć" wszystko, co obiecuje wzajemne ocenianie. 

Przemysław Stencel

Dydaktyk e-learningu, e-nauczyciel i trener e-nauczycieli. Właściciel firmy Edukacja-Online.pl, współorganizator cyklicznej konferencji MoodleMoot PL, prowadzi blog Poznaj Moodle. Zajmuje się e-learningiem od 1999 roku, od 2002 roku pracuje z platformą Moodle jako administrator, e-nauczyciel oraz trener e-nauczycieli. Kierował jednostkami e-learningu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (obecnie Uniwersytet SWPS), a wcześniej w Wyższej Szkole Lingwistycznej. Członek-Założyciel Stowarzyszenia e-Learningu Akademickiego. 

Więcej

12.30 – 14.00

Using digital assessments to enhance learning - warsztat w jęz. angielskim tłumaczone na język polski

How to use assessments as an opportunity for learning? How to mark students’ work fairly when dealing with numerous assignments and exams? How to encourage students to reflect and improve based on feedback?

In this session we will discuss how to create a balanced assessment strategy in your course, how to be more efficient when marking assignments and tests and how to provide feedback that helps students to reflect and progress in their learning.

dr Joel Armando

Is a Sr. Client Experience Manager at Anthology. She has over 20 years of experience in Higher Education, fulfilling different roles in online and blended projects: leadership, curriculum and learning design, research, and teaching. Prior to Anthology, Joel led the Educational Technology Department at Universidad Nacional de Córdoba (Argentina), was the Learning Innovation Manager at London Business School (UK), and an Educational Technologist at Cass Business School (UK). Joel holds a Ph.D. in Design and Innovation in Education, a PGDip in Learning Technologies, an MSc in Educational Research, and a BSc in Education.is a Sr. Client Experience Manager at Anthology. She has over 20 years of experience in Higher Education, fulfilling different roles in online and blended projects: leadership, curriculum and learning design, research, and teaching. Prior to Anthology, Joel led the Educational Technology Department at Universidad Nacional de Córdoba (Argentina), was the Learning Innovation Manager at London Business School (UK), and an Educational Technologist at Cass Business School (UK). Joel holds a Ph.D. in Design and Innovation in Education, a PGDip in Learning Technologies, an MSc in Educational Research, and a BSc in Education.

Więcej

14.00 – 15.30

Projektowanie kursu e-learningowego za pomocą modelu ADDIE

Podczas warsztatu pokażę, jak zaprojektować efektywny kurs e-learningowy zgodnie z modelem ADDIE (Analysis, Design, Development, Implementation, Evaluation), który coraz częściej jest stosowany jako skuteczne narzędzie do projektowania kursów online i multimedialnych materiałów dydaktycznych. Wskażę, jakie działania należy wykonać na każdym etapie modelu i jak je zrealizować z sukcesem. Słuchacze otrzymają także, dużą dawkę dobrych praktyk w zakresie projektowania głównych elementów kursu e-learningowego takich jak: cele dydaktyczne, treści kształcenia, aktywności dla studentów, materiały dydaktyczne, strategie dydaktyczne, tutoring dla studentów, strategie oceny osiągnięć studentów. 

dr Renata Marciniak

Doktor Nauk o Edukacji (Universidad Autónoma de Barcelona, UAB) oraz Doktor Nauk Ekonomicznych w zakresie Nauki o Zarządzaniu (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Ukończyła również studia magisterskie z zakresu Badania w Edukacji (UAB) oraz studia podyplomowe w zakresie Specjalista Środowisk Wirtualnego Nauczania (Virtual Educa Teacher Training Institute, Buenos Aires).  Jest profesorem akredytowanym przez Hiszpańską Agencję Akredytacji Kształcenia Wyższego oraz Katalońską Agencję Jakości Systemu Uniwersyteckiego.  
Posiada duże doświadczenie w kształceniu stacjonarnym i wirtualnym na polskich, hiszpańskich i meksykańskich uniwersytetach.   
Autorka książki „E-learning: projektowanie, organizowanie, realizowanie i ocena (2022)” oraz licznych artykułów poświęconych jakości e-learningu akademickiego opublikowanych w renomowanych czasopismach międzynarodowych. Jej badania naukowe koncentrują się na modelach jakości e-learningu akademickiego, dostępie osób niepełnosprawnych do kształcenia wyższego online i wykorzystaniu Nowych Technologii Informacyjnych w kształceniu online i stacjonarnym. 

Więcej