Specjalność

GRAFIKA, PROJEKTOWANIE GIER I TECHNOLOGIA VR

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


  • Czego się nauczysz?

    • podstaw technicznej realizacji grafiki 2D i 3D w systemach komputerowych,
    • projektowania gier komputerowych,
    • programowania w silnikach Unity i Unreal Engine,
    • obróbki obrazów rastrowych i wektorowych,
    • tworzenia i wykorzystywania komputerowych modeli trójwymiarowych,
    • generowania rzeczywistości wirtualnej,
    • integracji obrazów świata rzeczywistego z obrazami wygenerowanymi komputerowo w ramach rzeczywistości rozszerzonej,
    • przetwarzania obrazów cyfrowych.
  • Uczymy praktycznie

    Zajęcia specjalnościowe w Akademii WSB prowadzą doświadczeni praktycy. Dzięki temu, studenci poznają aktualne trendy i najnowszą wiedzę z zakresu danej specjalności.

     W ramach specjalności Grafika, projektowanie gier i technologia VR zajęcia sa prowadzone przez specjalistów-grafików, programistów gier komputerowych, pracowników firm zajmujacych się wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością, oraz specjalistów z zakresu przetwarzania obrazów.

    Program specjalności regularnie konsultujemy z przedstawicielami otoczenia biznesu, w tym z pracodawcami. Dzięki temu wiemy, że przekazywane w ramach specjalności treści są aktualne i odpowiadają potrzebom rynku pracy.

    Oprócz tego, Uczelnia regularnie organizuje tzw. spotkania z praktykiem, dając tym samym możliwość poznania ciekawych ludzi, którzy z pasją opowiadają o swojej pracy.

  • Program specjalności

    Wybrane treści realizowane w ramach specjalności:

    • Systemy grafiki wektorowej
    • Zaawansowane metody obróbki obrazów rastrowych
    • Systemy rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej
    • Projektowanie i testowanie oprogramowania VR
    • Animacja i realizacja obrazu
    • Programowanie w silniku Unity
    • Programowanie w silniku Unreal Engine
  • Rekomendacje

    "Specjalność Grafika, projektowanie gier i technologia VR została stworzona z myślą o ludziach chcących rozwijać swoje zainteresowania w branży związanej z rzeczywistością wirtualną i rozszerzoną. Solidne podstawy związane z programowaniem w dwóch najpopularniejszych silnikach łączymy tu z umiejętnościami projektowania gier, interfejsów HMI, czy metodami obróbki obrazów. To specjalnośc bardzo techniczna, dająca szerokie mozliwości rozwoju w firmach projektujących gry komputerowe czy systemy wirtualnej rzeczywistości. Takich specalistów obecnie bardzo brakuje na rynku pracy, dlatego stworzenie specjalnosci związanej z grami i VRem jest odpowiedzią na te potrzeby".

    dr inż. Karol Jędrasiak, wykładowca na specjalności Grafika, projektowanie gier i technologia VR

  • Opłaty

    Informatyka - studia I stopnia ** Semestr 1 Rata miesięczna Semestr 2 Rata miesięczna Semestr 3-4 Rata miesięczna Semestr 5-6 Rata miesięczna Semestr 7 Rata miesięczna
    Studia dzienne (stacjonarne) 550 zł 550 zł 600 zł 600 zł 600 zł
    Studia zaoczne (niestacjonarne) 480 zł 550 zł 570 zł 580 zł 600 zł
    Czesne w miesiącach: lipiec, sierpień 220 zł 220 zł 220 zł 220 zł 220 zł
    Opłata rekrutacyjna + legitymacja 107 zł        

    ** Nie dotyczy cudzoziemców 

     

 

Chcesz wiedzieć, co o tym kierunku sądzą inni studenci i absolwenci Akademii WSB? Posłuchaj naszego podcastu poświęconego właśnie „Informatyce”.