A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

EXECUTIVE MBA DLA BRANŻY WODOCIĄGOWEJ - ONLINE

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Executive MBA dla branży wodociągowej to unikatowy w skali kraju program MBA skierowany do menedżerów związanych z branżą wodociągową, stworzony specjalnie z myślą o spełnieniu potrzeb osób zainteresowanych nowoczesną wiedzą podaną w sposób przystępny i możliwy do bezpośredniego zastosowania w praktyce biznesu. Gwarancją poziomu i efektów kształcenia jest odpowiednio skonstruowana zawartość programu studiów – zagadnienia są opracowywane z poziomu globalnego myślenia o firmie, poziomu strategicznego podejmowania decyzji, planowania i wdrażania operacji, kontroli nadzorczej itd. Program wspomagany jest praktycznymi rozwiązaniami i metodykami procesów zarządzania w branży wodno-kanalizacyjnej. 

  • Atuty

    • Unikatowy w skali kraju program MBA, opracowany wspólnie z przedstawicielami firm i instytucji sektora wodno-kanalizacyjnego, skierowany do obecnych i przyszłych menedżerów związanych z branżą wodociągową.
    • Studia dostarczają zaawansowanej wiedzy z zakresu finansów, ekonomii i zarządzania – istotnych z punktu widzenia zapewnienia rentowności i efektywności finansowej przedsiębiorstw wodociągowych
    • Ukończenie studiów MBA jest jednym z warunków umożliwiających ubieganie się o zasiadanie w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa zgodnie z Ustawą o zasadach zarządzania mieniem państwowym.
    • Bardzo wysoki poziom merytoryczny, wspomagany praktycznymi rozwiązaniami i metodykami procesów zarządzania w branży wodociągowo-kanalizacyjnej.
    • Realizacja dwóch projektów wdrożeniowych w zakresie systemowego podejścia do zarządzania jakością i procesami oraz w zakresie finansów.
  • Program

    Moduł: Zarządzanie strategiczne

    Ekonomia Menedżerska

    Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

    Zarządzanie strategiczne

    Moduł: Ekonomia i finanse

    Wprowadzenie do zarzadzania finansami przedsiębiorstwa

    Analiza finansowa

    Ekonomia i finanse

    Projekt wdrożeniowy: Finanse i rachunkowość

    Moduł: Zarządzanie operacyjne

    Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w działalności przedsiębiorstwa

    Zarządzanie innowacjami

    Strategiczna karta wyników

    Zarządzanie operacyjne

    Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie wodno-kanalizacyjnym

    Systemowe podejście do zarządzania jakością i procesami

    Projekt wdrożeniowy: Systemowe podejście do zarządzania jakością i procesami

    Moduł: Marketing

    Marketingowe podejście w zarządzaniu przedsiębiorstwem

    Kształtowanie strategii marketingowej

    Komunikacja marketingowa i PR w przedsiębiorstwie

    Badanie i rozwój rynku usług wodno-kanalizacyjnych

    Moduł: Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Warsztat budowania zespołu

    Rekrutacja i selekcja pracowników

    System ocen pracowniczych

    System motywacji pracowniczej

    Coaching i mentoring w biznesie

    Sztuka wystąpień publicznych

     

    Wizyta studyjna

     

    Informacje dodatkowe:

    Czas trwania: 3 semestry.

    Dni odbywania się zajęć:  wybrane soboty niedziele.

    Podstawa zaliczenia: zdanie 3 egzaminów zaliczających  poszczególne semestry nauki oraz złożenie 2  projektów wdrożeniowych  (w grupach 3- 5 osób).

    Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

  • Kadra

    dr Krzysztof Filipek

    Doradca przedsiębiorstw wodociągów i kanalizacji oraz jednostek samorządu terytorialnego z zakresu bezpieczeństwa wodnego, zarządzania kryzysowego, zarządzania gospodarką wodami opadowymi oraz interpretacji zagadnień związanych z gospodarką wodno-ściekową. Doktor nauk chemicznych. Stypendysta Alexander von Humboldt Foundation. Absolwent studiów podyplomowych z zarządzania wg programu MBA. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych z dziedziny chemii materiałów, technologii oczyszczania ścieków oraz gospodarki wodnej. Wieloletni członek zarządów i rad nadzorczych przedsiębiorstw gospodarki komunalnej, biegły z listy Ministra Środowiska w zakresie procedur wodnoprawnych, członek Rady Dorzecza przy RZGW Gliwice. Posiada doświadczenie zawodowe na rynku krajowym i międzynarodowym (m.in. Aqua Bielsko-Biała, International Water, United Utilities, Veolia, Aqualogy (Hiszpania), Suez, Saur).  Współautor książki (wydawnictwo Beck, grudzień 2017) „Nowe Prawo wodne – najważniejsze zmiany dla gmin i przedsiębiorstw wodociągów i kanalizacji.

    Więcej

    Marek Zuber

    Ekonomista, analityk, ekspert i doradca finansowy. Ekonomista i analityk w Banku Przemysłowo-Handlowym, Banku BPH - PBK. Jako główny ekonomista był związany z firmami tj.: TMS oraz Internetowy Dom Maklerski S.A. W 2005 roku został szefem doradców ekonomicznych premiera Kazimierza Marcinkiewicza. Felietonista tygodnia Parkiet oraz stały ekspert TVN CNBC. Laureat nagrody „Doradcy Politycznego Roku 2006”. Jest często zapraszanym przez prasę ekspertem ekonomicznym w kwestiach prognoz makroekonomicznych i rynkowych. Felietonista i ekspert m.in. dziennika Parkiet, tygodnika Wprost, Tok FM, Super Expressu, Faktu, Gazety Wyborczej, serwisu bankier.pl oraz stały ekspert Polskiego Radia, TV Republika, TVN CNBC.

    Więcej

    Prof. nadzw. dr hab. Marcin Lis

    Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem w Akademii WSB., Dyrektor Centrum Studiów Podyplomowych i Rekrutacji oraz Dyrektor Centrum Rozwoju Regionalnego w Akademii WSB tworzącego, m.in. strategie rozwoju, polityki rewitalizacji oraz strategie Smart City. Certyfikowany PM:  PRINCE2, IPMA, Agile, PMI, SIX SIGMA.

    Posiada bogate doświadczenie korporacyjne zdobyte w międzynarodowych firmach usługowych, był zatrudniony na kluczowych stanowiskach menedżerskich związanych z tworzeniem systemów zarządzania relacjami z klientami, zarządzaniem jakością i procesami, zarządzaniem projektami, wieloletni manager na poziomie Executive w Orange S.A. Absolwent studiów MBA.

    Prezes Delegatury (Dąbrowa Górnicza) Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, członek międzynarodowego stowarzyszenia The European Academy of Management (EURAM c/o EIASM – European Institute for Advanced Studiesin Management), wiceprezes Zarządu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, oddział Dąbrowa Górnicza, wiceprezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Katowicach, wiceprezes Zarządu Śląskiego Związku Pracodawców Lewiatan, członek Rady Programowej Krajowego Klastra Kluczowego „Silesia Automotive & Advanced Manufacturing” Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

    Za aktywność w zakresie kształtowania relacji pomiędzy nauką i biznesem odznaczony Srebrnym oraz Złotym Krzyżem Zasługi, Medalem Komisji Edukacji Narodowej oraz Złotą Odznaką Honorową za zasługi dla województwa śląskiego.

    Więcej

    dr Grzegorz Kądzielawski

    Doktor nauk prawnych. Adiunkt oraz Dyrektor Instytutu Badań nad Sztuczną Inteligencją w Akademii WSB. Wiceprezes Zarządu Grupy Azoty S.A. odpowiedzialny za inwestycje, innowacje oraz obszar badawczo – rozwojowy. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w administracji państwowej (Sejm RP, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego), jak też w sektorze pozarządowym (m.in. Fundacja Energia dla Europy, Tarnowskie Towarzystwo Naukowe, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Chemicznego, Fundacja Giełdy Papierów Wartościowych).

    Posiada również bogate doświadczenie związane z pracą w organach nadzoru (m.in. Polskie Radio w Warszawie „RDC” S.A., Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” S.A. w Zębcu, H. Cegielski Poznań S.A., MPEC Chełm sp. z o.o.).

    Jest ekspertem europejskiego systemu akumulowania i przenoszenia osiągnięć w kształceniu i szkoleniu zawodowym (ECVET – European Credit System for Vocational Education and Training).

    Przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach oraz Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowalnych. Członek Rady Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych oraz członek Kolegium Doradców Sieci Badawczej Łukasiewicz. Przewodniczący Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wiceprezydent międzynarodowej organizacji branżowej Fertilizers Europe. Autor i współautor kilkudziesięciu artykułów naukowych dot. zarządzania, handlu i zagadnień technologicznych. Współautor publikacji książkowej: „Buduję swoją pierwszą drukarkę 3D”.

    Więcej

    Adam Stolarzewicz

    Uznany i certyfikowany Executive i Business Coach oraz Coach Superwizor. Pierwszy Polak akredytowany przez londyńską Coaching Supervision Akademy (Accredited CSA, EMCC, ICF app). Wieloletni ekspert w obszarze zarządzania organizacją i HR. Praktyk biznesu doświadczony trener kadry menedżerskiej, wykładowca w programach MBA i Executive MBA m.in. Oxford Brookes University. Były dyrektor HR największych banków – m.in. mBanku (Polska, Czechy, Słowacja), Multibanku, BRE Banku, Getin Noble Banku, odpowiadał również za rozwój pracowników jednej z największych spółek branży TELECOM, członek Komisji Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich. Członek-Założyciel Izby Coachingu (członek pierwszego prezydium Izby).

    Absolwent m.in. londyńskiej Coaching Supervision Academy (CSA, EMCC Accredited oraz ICF App), Oxford Brookes University (MBA), ICAN Institute/Harvard Business (Academy of Strategic Leadership), SGH (Human Resource Management).

    Od ponad 23 lat poprzez coaching, konsulting i szkolenia wspiera rozwój menedżerów wielu krajowych i międzynarodowych korporacji (m.in. KGHM, Orlen, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, ArcelorMittal, Tauron, Vattenfall, PGE, Poczta Polska, Korona SA, BOŚ Bank, ING Bank, BASF, Answear.com, Medicine, AXA, DB Schenker, Panasonic, Eurocash, Urtica, UKE, Ministerstwa Cyfryzacji, Zdrowia, Rozwoju i wielu innych) oraz polityków i osób publicznych. Wykładowca i Prelegent polskich i zagranicznych uczelni m.in. Oxford Brookes University, WSB, WSZ POU, UŚL. Autor wielu publikacji poświęconych rozwojowi i zarządzaniu w książkach i uznanych czasopismach. Gość specjalny i prelegent wielu programów telewizyjnych oraz polskich i międzynarodowych konferencji (w tym również Forum Ekonomicznym w Krynicy, Internet Governance Forum, Kongresie KADRY, HR Strategies Summit i innych).

    Więcej
  • Opłaty

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 300 zł w dniu zapisu
    I 2400 zł do 5 października 2024
    II 2400 zł do 5 listopada 2024
    III 2400 zł do 5 stycznia 2025
    IV 2400 zł do 5 lutego 2025
    Ogółem 9 900 zł  


    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie WNIOSKU

  • Kontakt

    Kierownik studiów
    Prof. nadzw. dr hab. Marcin Lis – Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem

    Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
    tel. 32 295 93 11
    tel. 32 295 93 95
    Koordynator studiów: Kinga Hanuszkiewicz-Plesińska
    e-mail: kplesinska@wsb.edu.pl
    tel. 725-555-999

    Rekrutacja
    tel. 32 295 93 10
    tel. 32 295 93 12
    tel. 32 295 93 88