A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

EXECUTIVE MBA DLA BRANŻY WODOCIĄGOWEJ - ONLINE

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Tylko teraz: do 30 czerwca 2024 r. bonifikata 1000 zł

Uwaga! Możliwość uzyskania dofinansowania do 100% na studia MBA i podyplomowe w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Chcesz uzyskać więcej informacji – wypełnij formularz zgłoszeniowy KLIKNIJ

Wszystkie dostępne bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB dostępne są tutaj.

* Bonifikata obowiązuje od kwoty całkowitej zamieszczonej w zakładce "Opłaty", która znajduje się na dole strony.

Executive MBA dla branży wodociągowej to unikatowy w skali kraju program MBA skierowany do menedżerów związanych z branżą wodociągową, stworzony specjalnie z myślą o spełnieniu potrzeb osób zainteresowanych nowoczesną wiedzą podaną w sposób przystępny i możliwy do bezpośredniego zastosowania w praktyce biznesu. Gwarancją poziomu i efektów kształcenia jest odpowiednio skonstruowana zawartość programu studiów – zagadnienia są opracowywane z poziomu globalnego myślenia o firmie, poziomu strategicznego podejmowania decyzji, planowania i wdrażania operacji, kontroli nadzorczej itd. Program wspomagany jest praktycznymi rozwiązaniami i metodykami procesów zarządzania w branży wodno-kanalizacyjnej. 

  • Atuty

    • Unikatowy w skali kraju program MBA, opracowany wspólnie z przedstawicielami firm i instytucji sektora wodno-kanalizacyjnego, skierowany do obecnych i przyszłych menedżerów związanych z branżą wodociągową.
    • Studia dostarczają zaawansowanej wiedzy z zakresu finansów, ekonomii i zarządzania – istotnych z punktu widzenia zapewnienia rentowności i efektywności finansowej przedsiębiorstw wodociągowych
    • Ukończenie studiów MBA jest jednym z warunków umożliwiających ubieganie się o zasiadanie w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa zgodnie z Ustawą o zasadach zarządzania mieniem państwowym.
    • Bardzo wysoki poziom merytoryczny, wspomagany praktycznymi rozwiązaniami i metodykami procesów zarządzania w branży wodociągowo-kanalizacyjnej.
    • Realizacja dwóch projektów wdrożeniowych w zakresie systemowego podejścia do zarządzania jakością i procesami oraz w zakresie finansów.
  • Program

    Moduł: Zarządzanie strategiczne

    Ekonomia Menedżerska

    Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

    Zarządzanie strategiczne

    Moduł: Ekonomia i finanse

    Wprowadzenie do zarzadzania finansami przedsiębiorstwa

    Analiza finansowa

    Ekonomia i finanse

    Projekt wdrożeniowy: Finanse i rachunkowość

    Moduł: Zarządzanie operacyjne

    Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w działalności przedsiębiorstwa

    Zarządzanie innowacjami

    Strategiczna karta wyników

    Zarządzanie operacyjne

    Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie wodno-kanalizacyjnym

    Projekt wdrożeniowy: Systemowe podejście do zarządzania jakością i procesami

    Moduł: Marketing

    Marketingowe podejście w zarządzaniu przedsiębiorstwem

    Kształtowanie strategii marketingowej

    Komunikacja marketingowa i PR w przedsiębiorstwie

    Badanie i rozwój rynku usług wodno-kanalizacyjnych

    Moduł: Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Warsztat budowania zespołu

    Rekrutacja i selekcja pracowników

    System ocen pracowniczych

    System motywacji pracowniczej

    Coaching i mentoring w biznesie

     

    Wizyta studyjna

     

    Informacje dodatkowe:

    Czas trwania: 2 semestry.

    Dni odbywania się zajęć:  wybrane soboty niedziele.

    Podstawa zaliczenia: kończą się 2 egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki oraz złożeniem zespołowego projektu menedżerskiego (max. 5 osób).

    Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

  • Kadra

    dr Krzysztof Filipek

    Doradca przedsiębiorstw wodociągów i kanalizacji oraz jednostek samorządu terytorialnego z zakresu bezpieczeństwa wodnego, zarządzania kryzysowego, zarządzania gospodarką wodami opadowymi oraz interpretacji zagadnień związanych z gospodarką wodno-ściekową. Doktor nauk chemicznych. Stypendysta Alexander von Humboldt Foundation. Absolwent studiów podyplomowych z zarządzania wg programu MBA. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych z dziedziny chemii materiałów, technologii oczyszczania ścieków oraz gospodarki wodnej. Wieloletni członek zarządów i rad nadzorczych przedsiębiorstw gospodarki komunalnej, biegły z listy Ministra Środowiska w zakresie procedur wodnoprawnych, członek Rady Dorzecza przy RZGW Gliwice. Posiada doświadczenie zawodowe na rynku krajowym i międzynarodowym (m.in. Aqua Bielsko-Biała, International Water, United Utilities, Veolia, Aqualogy (Hiszpania), Suez, Saur).  Współautor książki (wydawnictwo Beck, grudzień 2017) „Nowe Prawo wodne – najważniejsze zmiany dla gmin i przedsiębiorstw wodociągów i kanalizacji.

    Więcej

    Marek Zuber

    Ekonomista, analityk, ekspert i doradca finansowy. Ekonomista i analityk w Banku Przemysłowo-Handlowym, Banku BPH - PBK. Jako główny ekonomista był związany z firmami tj.: TMS oraz Internetowy Dom Maklerski S.A. W 2005 roku został szefem doradców ekonomicznych premiera Kazimierza Marcinkiewicza. Felietonista tygodnia Parkiet oraz stały ekspert TVN CNBC. Laureat nagrody „Doradcy Politycznego Roku 2006”. Jest często zapraszanym przez prasę ekspertem ekonomicznym w kwestiach prognoz makroekonomicznych i rynkowych. Felietonista i ekspert m.in. dziennika Parkiet, tygodnika Wprost, Tok FM, Super Expressu, Faktu, Gazety Wyborczej, serwisu bankier.pl oraz stały ekspert Polskiego Radia, TV Republika, TVN CNBC.

    Więcej

    Prof. nadzw. dr hab. Marcin Lis

    Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem w Akademii WSB., Dyrektor Centrum Studiów Podyplomowych i Rekrutacji oraz Dyrektor Centrum Rozwoju Regionalnego w Akademii WSB tworzącego, m.in. strategie rozwoju, polityki rewitalizacji oraz strategie Smart City. Certyfikowany PM:  PRINCE2, IPMA, Agile, PMI, SIX SIGMA.

    Posiada bogate doświadczenie korporacyjne zdobyte w międzynarodowych firmach usługowych, był zatrudniony na kluczowych stanowiskach menedżerskich związanych z tworzeniem systemów zarządzania relacjami z klientami, zarządzaniem jakością i procesami, zarządzaniem projektami, wieloletni manager na poziomie Executive w Orange S.A. Absolwent studiów MBA.

    Prezes Delegatury (Dąbrowa Górnicza) Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, członek międzynarodowego stowarzyszenia The European Academy of Management (EURAM c/o EIASM – European Institute for Advanced Studiesin Management), wiceprezes Zarządu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, oddział Dąbrowa Górnicza, wiceprezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Katowicach, wiceprezes Zarządu Śląskiego Związku Pracodawców Lewiatan, członek Rady Programowej Krajowego Klastra Kluczowego „Silesia Automotive & Advanced Manufacturing” Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

    Za aktywność w zakresie kształtowania relacji pomiędzy nauką i biznesem odznaczony Srebrnym oraz Złotym Krzyżem Zasługi, Medalem Komisji Edukacji Narodowej oraz Złotą Odznaką Honorową za zasługi dla województwa śląskiego.

    Więcej

    dr Grzegorz Kądzielawski

    Doktor nauk prawnych. Adiunkt oraz Dyrektor Instytutu Badań nad Sztuczną Inteligencją w Akademii WSB. Wiceprezes Zarządu Grupy Azoty S.A. odpowiedzialny za inwestycje, innowacje oraz obszar badawczo – rozwojowy. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w administracji państwowej (Sejm RP, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego), jak też w sektorze pozarządowym (m.in. Fundacja Energia dla Europy, Tarnowskie Towarzystwo Naukowe, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Chemicznego, Fundacja Giełdy Papierów Wartościowych).

    Posiada również bogate doświadczenie związane z pracą w organach nadzoru (m.in. Polskie Radio w Warszawie „RDC” S.A., Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” S.A. w Zębcu, H. Cegielski Poznań S.A., MPEC Chełm sp. z o.o.).

    Jest ekspertem europejskiego systemu akumulowania i przenoszenia osiągnięć w kształceniu i szkoleniu zawodowym (ECVET – European Credit System for Vocational Education and Training).

    Przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach oraz Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowalnych. Członek Rady Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych oraz członek Kolegium Doradców Sieci Badawczej Łukasiewicz. Przewodniczący Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wiceprezydent międzynarodowej organizacji branżowej Fertilizers Europe. Autor i współautor kilkudziesięciu artykułów naukowych dot. zarządzania, handlu i zagadnień technologicznych. Współautor publikacji książkowej: „Buduję swoją pierwszą drukarkę 3D”.

    Więcej

    dr Anna Syrek-Kosowska

    Psycholog Biznesu od ponad 20 lat współtworzący sukcesy liderów, pracowników, zespołów i firm polskich i międzynarodowych koncernów jako Manager projektów HR, Trener, Executive Coach. Specjalizuje się w ocenie i rozwoju potencjału liderskiego w procesach Zarządzania Talentami.

    Psycholog Biznesu od ponad 20 lat współtworzący sukcesy liderów, pracowników, zespołów i firm polskich i międzynarodowych koncernów jako Manager projektów HR, Trener, Executive Coach. Specjalizuje się w ocenie i rozwoju potencjału liderskiego w procesach Zarządzania Talentami.

    Executive Coach, Superwizor Coachingu – pierwsza Polka akredytowana przez Coaching Supervision Academy (UK) (acc. EMCC, ICF app.), Izbę Coachingu, ICC, Zen Coaching. Autorka polskiej adaptacji Modelu Pełnego Spektrum Superwizji w Coachingu (FSM, CSA) oraz Modelu SFERA (SPACE) w współpracy z  prof. S. Palmerem.

    Honorowy  VP The International Society for Coaching Psychology. Trener rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Posiada  doświadczenie w pracy terapeutycznej (ukończyła 4-letnią Szkołę Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowie) oraz jest Konsultantem SFA (Podejścia skoncentrowanego na Rozwiązaniach).

    Współtwórca, Opiekun  merytoryczny i Superwizor Akademii Profesjonalnego Coachingu oraz Master Coaching – zaawansowane narzędzia coachingowe (Akademia WSB) – rocznych studiów podyplomowych (ponad 300  Dyplomowanych Coachów)   i  Forum Coachingu i Superwizji.

    Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu HRD (m.in. Personel i Zarządzanie, Wiedza i Praktyka,) oraz współautorka naukowych książek o coachingu. Członek rady programowej wydawnictw: Coaching Review, Coaching Psychology International. Autorka ebooka ”Obiekcje Klienta”.  Ekspert z zakresu psychologii w mediach m.in.: Polskie Radio, Sens, Twój Styl, Coaching, Twój Biznes, Puls Biznesu, TVN24, onet.pl i wielu innych.

    Psycholog  biznesu współpracujący z globalnym liderem rynku FMCG w zakresie oceny psychometrycznej potencjału menedżerskiego w ramach procesów zarządzania talentami.

    Licencjonowany konsultant narzędzi: CPA (Bioss International) – badanie zdolności podejmowania decyzji w niepewności i rosnącej złożoności biznesu, Extended DISC, MTQ-48 – Kwestionariusz Odporności Psychicznej, QPQ-32- Kwestionariusz Osobowości Zawodowej SHL, Mind Sonar, PRISM Brain Mapping, Badanie potencjału Cubiks, Thomas Test Inteligencji Emocjonalnej, ISI – Styl Wywierania Wpływu

    Należy do globalnego zespołu Coachów czołowej firmy konsultingowej The Center for Creative Leadership (Global TOP5 Leadership Education).  W latach 2001-2012 Partner Zarządzający firmy Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu. Obecnie Partner Zarządzający ASK Expert (Bioss International Network).

    Więcej

    Adam Stolarzewicz

    Uznany i certyfikowany Executive i Business Coach oraz Coach Superwizor. Pierwszy Polak akredytowany przez londyńską Coaching Supervision Akademy (Accredited CSA, EMCC, ICF app). Wieloletni ekspert w obszarze zarządzania organizacją i HR. Praktyk biznesu doświadczony trener kadry menedżerskiej, wykładowca w programach MBA i Executive MBA m.in. Oxford Brookes University. Były dyrektor HR największych banków – m.in. mBanku (Polska, Czechy, Słowacja), Multibanku, BRE Banku, Getin Noble Banku, odpowiadał również za rozwój pracowników jednej z największych spółek branży TELECOM, członek Komisji Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich. Członek-Założyciel Izby Coachingu (członek pierwszego prezydium Izby).

    Absolwent m.in. londyńskiej Coaching Supervision Academy (CSA, EMCC Accredited oraz ICF App), Oxford Brookes University (MBA), ICAN Institute/Harvard Business (Academy of Strategic Leadership), SGH (Human Resource Management).

    Od ponad 23 lat poprzez coaching, konsulting i szkolenia wspiera rozwój menedżerów wielu krajowych i międzynarodowych korporacji (m.in. KGHM, Orlen, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, ArcelorMittal, Tauron, Vattenfall, PGE, Poczta Polska, Korona SA, BOŚ Bank, ING Bank, BASF, Answear.com, Medicine, AXA, DB Schenker, Panasonic, Eurocash, Urtica, UKE, Ministerstwa Cyfryzacji, Zdrowia, Rozwoju i wielu innych) oraz polityków i osób publicznych. Wykładowca i Prelegent polskich i zagranicznych uczelni m.in. Oxford Brookes University, WSB, WSZ POU, UŚL. Autor wielu publikacji poświęconych rozwojowi i zarządzaniu w książkach i uznanych czasopismach. Gość specjalny i prelegent wielu programów telewizyjnych oraz polskich i międzynarodowych konferencji (w tym również Forum Ekonomicznym w Krynicy, Internet Governance Forum, Kongresie KADRY, HR Strategies Summit i innych).

    Więcej
  • Opłaty

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 300 zł w dniu zapisu
    I 2400 zł do 5 października 2024
    II 2400 zł do 5 listopada 2024
    III 2400 zł do 5 stycznia 2025
    IV 2400 zł do 5 lutego 2025
    Ogółem 9 900 zł  


    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie WNIOSKU

  • Bonifikaty

    Bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB nie łączą się, wybierz najkorzystniejszą!


    Bonifikata terminowa 
    na studia MBA i podyplomowe w wysokości 1000 zł obowiązuje do 30 czerwca 2024 r.*


    *Zniżka nie obowiązuje na kierunku: ACCA po polsku – zarządzanie finansami i rachunkowość w środowisku międzynarodowym (Partner EY), ACCA Strategic professional, Badanie zdarzeń kolejowych. Prawo. Technika. Metody. Organizacja pracy komisji, Bocznice kolejowe i terminale intermodalne w kolejowych procesach przewozowych, Budowa i eksploatacja pojazdów szynowych, Infrastruktura i sterowanie ruchem kolejowym, Logistyka i spedycja w transporcie kolejowym, Zarządzanie bezpieczeństwem transportu w sytuacjach kryzysowych, Zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym, Zarządzanie zrównoważonym rozwojem w przedsiębiorstwach transportowych.

    1. 4 500 zł - Bonifikata dla Członków Śląskiej Izby Lekarskiej - obowiązuje do 30 czerwca 2024 r.
    2. 4 500 zł - Bonifikata dla Członków Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Katowicach, Beskidzkiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych, Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Częstochowie oraz Małopolskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych - obowiązuje do 30 czerwca 2024 r.
    3. ACCA po polsku - 1 000 zł - obowiązuje do 30 czerwca 2024 r.
    4. ACCA Strategic professional - 2 400 zł - obowiązuje do 30 czerwca 2024 r.
    5. Executive MBA - 5 500 zł - obowiązuje do 30 czerwca 2024 r.

    *Powyżej wymienione bonifikaty nie dotyczą studiów MBA i podyplomowych: Executive MBA, Master of Business Administration (Partner kierunku: EY), Master of Business Administration (MBA SME), ACCA po polsku - Zarządzanie finansami i rachunkowość w środowisku międzynarodowym i ACCA STRATEGIC PROFESSIONAL.

    * Bonifikata obowiązuje od kwoty całkowitej zamieszczonej w zakładce "Opłaty", która znajduje się na dole strony każdego z kierunków.

    • PROMOCJA "ABSOLWENT"

      Absolwenci Akademii WSB oraz absolwenci studiów podyplomowych Akademii WSB mają prawo do 20% bonifikaty w opłatach czesnego, po przedstawieniu w dniu zapisu kserokopii dokumentu uprawniającego do zniżki.

    • Bonifikata dla firm

      Pracownicy firm i instytucji, stanowiący grupę co najmniej 5 pracowników jednej firmy (instytucji), otrzymują bonifikatę w wysokości 300 zł czesnego (bonifikata dotyczy ostatniej raty czesnego) – należy przedstawić stosowne zaświadczenie o zatrudnieniu.

    • Bonifikata rodzinna

      Słuchacze studiów podyplomowych, których członek rodziny tj. ojciec, matka, syn, córka, brat, siostra, mąż, żona jest studentem studiów I-go lub II-go stopnia albo słuchaczem studiów podyplomowych w Akademii WSB, bądź równocześnie podejmują naukę, otrzymują bonifikatę w wysokości 300 zł (bonifikata dotyczy ostatniej raty czesnego) – należy przedstawić stosowny dokument.

    • Promocja dla służb mundurowych

      Pracownicy służb mundurowych, m.in.: żołnierze, pracownicy służby więziennej i policjanci, otrzymują bonifikatę w wysokości 10% zniżki w opłacie czesnego na wybrane studia podyplomowe.

    • Bonifikata "Ekipa z pracy"

      Bonifikata jednej ostatniej raty dla „Ekipa z pracy”*

      Bonifikata dla osób wspólnie rozpoczynających studia, stanowiących grupę co najmniej 5 pracowników jednej firmy - otrzymują bonifikatę w wysokości 300 zł czesnego (bonifikata dotyczy ostatniej raty czesnego).

  • Kontakt

    Kierownik studiów
    dr Marcin Lis – Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem

    Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
    tel. 32 295 93 11
    tel. 32 295 93 95
    Koordynator studiów: Kinga Hanuszkiewicz-Plesińska
    e-mail: kplesinska@wsb.edu.pl
    tel. 725-555-999

    Rekrutacja
    tel. 32 295 93 10
    tel. 32 295 93 12
    tel. 32 295 93 88