TRENING BAZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH DZIECKA - WEBINARIUM
Akademia WSB zaprasza na szkolenie "Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych dziecka" prowadzone w formie webinarium (transmisja online na żywo) poprzez platformę ClickMeeting. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zadawania pytań poprzez chatbox.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formule zamkniętej, tj. dla grupy min. 10 osób. Dostosowujemy wówczas program oraz termin do potrzeb zamawiającego. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Miejsce szkolenia: webinarium (szkolenie online)
Praca z dzieckiem mającym problemy w zakresie komunikacji, w tym dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną, wymaga od pedagogów znajomości specyfiki funkcjonowania takich dzieci oraz posiadania dodatkowych umiejętności komunikacyjnych i terapeutycznych. Podczas szkolenia uczestnicy poznają strategie i ćwiczenia oraz nabędą podstawowe umiejętności pozwalające komunikować się i prowadzić terapię dzieci "trudnych".
Szkolenie adresowane jest do nauczycieli, pedagogów, logopedów, neurologopedów, pracowników placówek oświatowych, psychologów oraz innych osób pracujących z dziećmi oraz zainteresowanych tą tematyką.
Uczestnik:
posiada podstawową wiedzą dotyczącą rozwoju umiejętności poznawczych dziecka w okresie niemowlęcym oraz rozumie jego wpływ na pracę ze starszym dzieckiem niemówiącym
zna specyfikę i zasady prowadzenia terapii dziecka z deficytami w zakresie bazowych umiejętności komunikacyjnych
zna rolę czynności prymarnych i bazowych umiejętności poznawczych w rozwoju mowy
potrafi prowadzić terapię dziecka z deficytami w zakresie bazowych umiejętności komunikacyjnych
potrafi wykorzystywać i konstruować autorskie narzędzia diagnozy możliwości komunikacji dziecka
dobiera narzędzia diagnozy z uwzględnieniem specyfiki dziecka
zna zasady i potrafi budować kontakt wzorkowy z podopiecznym
zna zasady oraz potrafi przeprowadzić bazowy trening słuchu
potrafi budować wspólne pole uwagi
zna i potrafi wykorzystać związek między mową a koordynacją wzrokowo-ruchową
zna i wykorzystuje związek między gestem wskazywania palcem a budowaniem rozumienia
ING Bank Śląski o/Dąbrowa Górnicza nr 64 1050 1272 1000 0008 0063 3554
Magdalena Bielenin
Oligofrenopedagog, logopeda, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju. Wieloletni pracownik Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Szkoły Specjalnej w Bielsku-Białej. Obecnie pełniąc funkcję konsultanta Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli "WOM" w Bielsku-Białej oraz wykładowcy akademickiego dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem zdobytym w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD).