CLICKMEETING
Zalogować się można zarówno przez komputer, laptop czy telefon komórkowy. Konieczny jest dostęp do Internetu. Najlepiej zalogować się przez przeglądarkę Chrome lub Firefox.
PRZEZ KOMPUTER
KROK 1
Kliknij w LINK podany w ogłoszeniu, zapraszający na wykład UTW Akademii WSB.
KROK 2
Pojawi się ekran logowania platformy Clickmeeting Akademii WSB, na której należy wpisać:
- Imię
- Adres e-mail (swój lub dla osób, które go nie posiadają: utw@wsb.edu.pl )
I następnie należy kliknąć przycisk – WEJDŹ.
KROK 3
Zostaniesz już przeniesiony na okno wykładu/wydarzenia. Jeżeli wydarzenie się jeszcze nie rozpoczęło, zostaniesz o tym poinformowany komunikatem: Wydarzenie jeszcze się nie rozpoczęło. Należy poczekać. W momencie rozpoczęcia/otwarcia wirtualnej Sali – zostaniesz automatycznie do niej przeniesiony.
PRZEZ TELEFON
KROK 1
Kliknij w LINK podany w ogłoszeniu, zapraszający na wykład UTW Akademii WSB.
KROK 2
Pojawi się ekran proszący o wybór sposobu logowania: Przez aplikację lub przez przeglądarkę. Warto pobrać aplikację, będzie służyła już zawsze. Jak wybierzesz opcję przez przeglądarkę zostaniesz przeniesiony na ekran logowania.
KROK 3
Pojawi się ekran logowania platformy Clickmeeting Akademii WSB, na której należy wpisać:
- Imię
- Adres e-mail (swój lub dla osób, które go nie posiadają: utw@wsb.edu.pl )
I następnie należy kliknąć przycisk – WEJDŹ.
KROK 4
Zostaniesz już przeniesiony na okno wykładu/wydarzenia. Jeżeli wydarzenie się jeszcze nie rozpoczęło, zostaniesz o tym poinformowany komunikatem: Wydarzenie jeszcze się nie rozpoczęło. Należy poczekać. W momencie rozpoczęcia/otwarcia wirtualnej Sali – zostaniesz automatycznie do niej przeniesiony.
ZOOM
Zoom to nowoczesne narzędzie do organizowania telekonferencji, warsztatów przez Internet, które w ostatnim czasie cieszy się ogromną popularnością. Korzysta z niego również Akademia WSB. Co jest potrzebne?
● Komputer, laptop, tablet lub telefon
● Stabilne połączenie z Internetem
Uwaga. Trzeba zainstalować aplikację ZOOM, szczegóły poniżej
Jak dołączyć do zajęć za pomocą komputera:
1. Wejdź na stronę www.zoom.us
2. Na ciemnej belce, w prawym górnym rogu najedź kursorem na przycisk „Resources”, po jej rozwinięciu wybierz z listy Download Zoom Client.
3. Powinna wyświetlić się strona Download Center. Poniżej znajdziemy pozycję ZOOM CLIENT FOR MEETINGS - klikamy niebieski przycisk Download.
4. Instalujemy program ZOOM.
5. Po zainstalowaniu programu powinno automatycznie pokazać się okno ( jeśli nie, włącz program ), w którym klikamy w przycisk Join a Meeting.
6. Ukaże się nam pole Enter meeting ID, w które wpisujemy ID spotkania (można je znaleźć na planie zajęć a słuchaczom studiów podyplomowych przesyłamy ID i hasło na adres e-mail) oraz Twoje imię i nazwisko (User). Zaznaczamy okienko Remember my name, reszta okienek pozostaje odznaczona. Po uzupełnieniu pól klikamy Join.
7. (Tylko za pierwszym razem) Kliknij „I Agree” z warunkami.
8. Brawo! Właśnie dołączyłeś/aś do spotkania. Program poprosi o zezwolenie dołączenia Audio i Video. Prosimy kliknąć Join with Computer Audio lub Video w zależności od prośby oraz zaznaczenie okienka: Automatically join audio...
Jak dołączyć do zajęć za pomocą tableta lub telefonu:
1. Wejdź w App Store lub Sklep Google Play i pobierz aplikację ZOOM Cloud Meetings.
2.Otwórz aplikację ZOOM. Po włączeniu kliknij Join a Meeting. W polu Meeting ID wpisz ID spotkania, (można je znaleźć na planie zajęć a słuchaczom studiów podyplomowych przesyłamy ID i hasło na adres e-mail)k podaj swoje imię i nazwisko , a następnie kliknij Join.
3. Na ekranie pokaże się widok poczekalni. Czekaj aż lektor wejdzie do spotkania i zaakceptuje Twoje połączenie. Po akceptacji naciśnij Call using Internet Audio.
4. Upewnij się, że masz włączoną kamerę (nie jest obowiązkowe) i mikrofon. W dolnej belce znajdują się ikony mikrofonu i kamery. Obydwie ikony nie powinny być czerwone.
5. Od teraz jesteś UCZESTNIKIEM :)
W razie pytań - proszę o kontakt z Biurem UTW AWSB.
Biuro UTW AWSB
tel. 32 295 93 93
kom. 609158566