Konkurs jest znakomitą okazją do opublikowania własnego artykułu w recenzowanej monografii naukowej. Zakres pracy powinien wpisywać się w tematykę I Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury”
Najlepsze prace po uzyskaniu pozytywnych recenzji opublikowane zostaną w monografii konferencyjnej, która przekazana zostanie uczestnikom konferencji w dniu jej inauguracji. Zwycięzcy otrzymają również zaproszenie do udziału w I Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury”, która odbędzie się w Cieszynie 15-16 listopada 2013 r. Dla laureatów konkursu Polskie Wydawnictw Ekonomiczne ufundowało również cenne nagrody książkowe.
Artykuły prosimy przesyłać w wersji elektronicznej (plik WORD, PDF) na adres lwroblewski@wsb.edu.pl lub przesyłać wydrukowane na adres Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie, Biuro Promocji i Rekrutacji, ul. Frysztacka 44, 43-400 Cieszyn (z dopiskiem „Konkurs dla studentów”). Do prac należy dołączyć kartę zgłoszeniową zawierającą oświadczenie autora (plik w załączniku), notatkę biograficzną autora (do 500 znaków) oraz streszczenie artykułu (do 1.000 znaków).