A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

09.09.2020

Program Konferencji

Zapraszamy do zapoznania się z programem I Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury".

15 listopada
Pod Brynatnym Jeleniem Restauracja Historyczna
ul. Rynek 20
Cieszyn


14.00 - 14.45 Otwarcie konferencji i przywitanie gości

14.45 - 15.00 Przerwa kawowa

15.00 - 17.00 Referaty

 

  • prof. dr hab. Henryk Mruk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr hab. Adam M. Grzegorczyk, prof. WSP, Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
    Konwergencja instrumentów marketingu na rynku rozrywki
  • dr hab. inż. arch. Ewa Stachura, prof. UE w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Obiekt kultury jako dzieło sztuki. Promocja instytucji kultury poprzez architekturę
  • Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc., Mgr. Janusz Karpeta, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava
    Globální a regionální kulturní fidze v Euroregionu Těšínského Slezska
  • dr Magdalena Sobocińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych
  • dr Mateusz Lewandowski, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
    Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury


17.15 - 18.30 Obiadokolacja

18.30 - 19.00 Projekcja filmu "Seans Historia Cieszyna 3D"

19.00 - 21.00 Rozmowy przy akompaniamencie


16 listopada
Hotel Mercure
ul. Motelowa 21
Cieszyn

9.00 - 10.30 Śniadanie dla gości hotelowych

10.30 - 12.30 Obrady

  • mgr Iwona Lupa, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Marketing społecznościowy w instytucjach kultury
  • mgr Ewa Pedrycz-Pijanowska, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy Toruń
    Kreowanie tożsamości nowego centrum nauki
  • Dr. Ing. Monika Motyková, Dr. Ing. Jana Kadlubcová, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
    Rozvoj činnosti a podnikání vybraných kulturních institucí v regionu Těšínské Slezsko
  • Agnieszka Orankiewicz, Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi
    Zarządzanie projektem w kulturze
  • Doc. Dr. Ing. Ivo Formánek, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava
    Strategický management úspěšné městské kulturní organizacje


12.30 - 13.15 Przerwa kawowa

13.15 - 13.45 Panel dyskusyjny Budujemy widownię instytucji kultury

Prowadzący: mgr Wiesław Bełz, Stowarzyszenie Menedżerowie Kultury

 

Uczestnicy panelu:

  • mgr Andrzej Danecki, Miejski Ośrodek Kultury Zawiercie
  • mgr Cecylia Gasz-Płońska, Cieszyński Ośrodek Kultury Dom Narodowy
  • mgr Ewelina Ignaszak-Stolarska, Regionalny Ośrodek Kultury w Częstochowie
  • mgr Mariusz Makowski, Macierz Ziemi Cieszyńskiej
  • mgr Dawid Orpych, Pałac Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej
  • mgr Ewa Pedrycz-Pijanowska, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy Toruń
  • mgr Marek Pijanowski, Centrum Kultury Dwór Artusa
  • mgr Piotr Pluskowski, Cieszyńskie Stowarzyszenie Auto Weteranów

13.45 - 15.30 Obrady

  • mgr Marek Pijanowski, Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu
    Innowacje w zarządzaniu w centrum kultury dwór Artusa w Toruniu
  • mgr Kama Pawlicka, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach
  • dr Anita Labus, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
    Muzyka w przestrzeni publicznej
  • Ing. Vladimír Vavrečka, csc., Vysoká škola podnikání, a. S. Ostrava
    Entrepreneurship, marketing and cultural tourism.


16.00 - 17.00 Obiad

17.00 Zakończenie konferencji