A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

SEKA S.A.

Kim jesteśmy?

SEKA S.A. jest liderem na rynku usług BHP – zapewniamy nadzór, outsourcing i szkolenia BHP. Naszą misją jest budowanie kultury bezpieczeństwa. Robimy to, oferując wachlarz kompleksowych usług i szkoleń, które wspomagają firmy w bezpiecznym prowadzeniu biznesu. Nasze główne obszary działalności to:

  • usługi BHP i ppoż.
  • obsługa kadrowo-płacowa
  • doradztwo z prawa pracy
  • ochrona środowiska
  • szkolenia zawodowe
  • zarządzanie bezpieczeństwem
  • doradztwo w zakresie funduszy unijnych
     

Mamy realny wpływ i od lat cieszymy się zaufaniem klientów. Na stałe współpracujemy z ponad 1700 firmami i przeszkoliliśmy ponad 2 mln osób. 13-krotnie otrzymaliśmy wyróżnienie Gazela Biznesu, a wysoki standard naszych usług potwierdzają certyfikaty ISO 9001:2015 oraz CIOP-PIB.

Dbamy o to, by być blisko naszych klientów – dlatego mamy w kraju już 18 oddziałów.

Nasz Oddział SEKA w Katowicach specjalizuje się w usługach z zakresu:

  •  BHP: stały nadzór, szkolenia, audyt warunków pracy, ocena ryzyka zawodowego, postępowania powypadkowe, doradztwo dla pracodawców i reprezentowanie ich podczas czynności kontrolnych organu nadzoru, nadzór ppoż.
  • ochrona środowiska: szkolenia, eco outsourcing, opracowania środowiskowe, audyty środowiskowe, pomiary, szkolenia, usługi doradcze.
  • szkolenia: zawodowe, kursy komputerowe, szkolenia miękkie, środki ochrony roślin, prawo pracy i ubezpieczeń społecznych, rachunkowość i finanse.

Jesteś z Katowic?


Chcesz pracować w obszarze BHP lub ochrony środowiska?

Dołącz do nas!

Nasz zespół to profesjonaliści, którzy z pasją i zaangażowaniem podchodzą do swoich zadań
i dzielą się wiedzą. Jeśli jest Ci bliskie nasze podejście do pracy, zapoznaj się z naszymi aktualnymi ofertami pracy oraz programem praktyk.

https://www.seka.pl/o-firmie/kariera/

 

Kogo szukamy?

Specjalista ds. szkoleń i BHP

Zakres obowiązków

  • Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładach pracy
  • Sporządzanie dokumentacji powypadkowej
  • Sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP
  • Ocena ryzyka zawodowego
  • Przeprowadzanie instruktażu wstępnego ogólnego
  • Prowadzenie szkoleń okresowych

 

Nasze wymagania

  • Masz wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie BHP
  • Dobrze znasz aktualne przepisy bhp
  • Jesteś dyspozycyjny i sprawnie zarządzasz swoim czasem
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
  • Jesteś komunikatywny i potrafisz nawiązywać oraz utrzymywać dobre relacje biznesowe

 

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową!
  • Posiadanie uprawnień inspektora ppoż.
  • Własna działalność gospodarcza

 

To oferujemy

  • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji, bo zależy nam na Twoim rozwoju, w tym szkolenia doskonalące i specjalistyczne
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Umowę o współpracy lub umowę o pracę
  • Wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania i posiadanych kompetencji
  • Zapraszamy Cię do współpracy z jedną z największych firm zajmujących się szkoleniami i nadzorem BHP, która od lat cieszy się zaufaniem swoich Klientów

 

Benefity:

  1. Prywatna opieka medyczna
  2. Dofinansowanie zajęć sportowych
  3. Premie uznaniowe i regulaminowe
  4. Możliwość pracy hybrydowej
  5. Ubezpieczenie na życie
  6. Dofinansowanie kursów i szkoleń
  7. Płatny dzień wolny z okazji urodzin lub imienin
  8. Dodatek z okazji Świąt Bożego Narodzenia
  9. Dodatkowe świadczenia socjalne
  10. Program emerytalny
  11. Brak dress code’u