Szkolenie skierowane do studentów różnych kierunków. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat kanałów i czynności niezbędnych do planowania, wdrażania i zarządzania planem marketingu internetowego.
W trakcie szkolenia studenci nabędą umiejętności:
-
planowania i zarządzania e-kampaniami marketingowymi,
-
w zakresie digital marketingu, który obejmuje wszystkie formy reklamy w Internecie, w tym social media,
-
skutecznego pozycjonowania - Search Engine Optimisation (SEO), Pay Per Click Marketing, Email Marketing (projektowanie kampanii, segmenatcja
-
bazy kontaktów, email design, analiza odbiorców: demograficzna i behawioralna, badanie skuteczności kampanii), Digital Display Advertising, mobilny marketing, analityka internetowa, marketing, analityka internetowa, Social Media Marketing,
-
planowanie kampanii digital,marketing, analityka internetowa, Social Media Marketing, planowanie kampanii digital,
-
tworzenia efektywnej kampanii marketingowej z wykorzystaniem poznanych na szkoleniu technik,
-
praktycznego rozumienia, w jaki sposób narzędzia digital marketingu wpływają na skuteczność przekazów internetowych.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przeprowadzenie badania bilansu kompetencji przed otrzymaniem wsparcia (przed szkoleniem) oraz po jego zakończeniu. Pozyskane dane zostaną wykorzystane do zmierzenia efektów udzielonego w projekcie wsparcia. Wypełnienie bilansu kompetencji jest warunkiem obligatoryjnym otrzymania zaświadczenia/certyfikatu po zakończonym szkoleniu.
Udział w nieodpłatnych szkoleniach to możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności, które będą wsparciem w procesie wejścia na rynek pracy.