Social media - szkolenie

Szkolenie skierowane do studentów różnych kierunków. Celem szkolenia jest wyposażenie studentów w wiedzę z zakresu specyfiki i rodzajów social mediów a także sposobach ich wykorzystania. Uczestnicy szkolenia poszerzą swoją świadomość w zakresie dotyczącym wpływu social mediów na kreowanie treści marketingowych. Dzięki praktycznej formie szkolenia uczestnicy  poznają i zrozumieją znaczenie i siłę oddziaływania mediów społecznościowych na wizerunek i gusty konsumentów

W trakcie szkolenia studenci nabędą umiejętności:

  • praktycznego wykorzystywania mediów społecznościowych – Facebook, Instagram, Linkedln, YouTube,

  • zaprojektowania efektywnej kampanii marketingowej z wykorzystaniem social mediów,

  • prawidłowej realizacji kampanii w mediach społecznościowych,

  • efektywnych metod komunikacji z odbiorcą,

  • tworzenia skutecznych treści marketingowych,

  • oceny efektywności prowadzonych działań,

  • sprawnego reagowania w sytuacjach kryzysowych.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przeprowadzenie badania bilansu kompetencji przed otrzymaniem wsparcia (przed szkoleniem) oraz po jego zakończeniu. Pozyskane dane zostaną wykorzystane do zmierzenia efektów udzielonego w projekcie wsparcia. Wypełnienie bilansu kompetencji jest warunkiem obligatoryjnym otrzymania zaświadczenia / certyfikatu po zakończonym szkoleniu.

Udział w nieodpłatnych szkoleniach to możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności, które będą wsparciem w procesie wejścia na rynek pracy.