Szkolenie skierowane do studentów różnych kierunków. Celem szkolenia jest nabycie przez studentów kompetencji zawodowych w zakresie poznania i wykorzystania technik sprzedaży. Uczestnicy szkolenia poznają prawidłowe i nieprawidłowe zachowania handlowców w procesie sprzedaży.
W trakcie szkolenia studenci nabędą umiejętności:
-
przygotowania się do spotkania z klientem w tym nastawienia do produktu, do klienta, do własnych umiejętności sprzedażowych,
-
budowania relacji z klientem,
-
rozpoznawania potrzeb klienta,
-
argumentowania, prezentacji, przekonywania,
-
radzenia sobie z obiekcjami,
-
radzenia sobie z trudnym klientem,
-
praktycznego zastosowania technik sprzedaży w przeprowadzaniu rozmowy handlowej – przełożenie technik na realne sytuacja zawodowe,
-
domykania rozmów i finalizowania umów.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przeprowadzenie badania bilansu kompetencji przed otrzymaniem wsparcia (przed szkoleniem) oraz po jego zakończeniu. Pozyskane dane zostaną wykorzystane do zmierzenia efektów udzielonego w projekcie wsparcia. Wypełnienie bilansu kompetencji jest warunkiem obligatoryjnym otrzymania zaświadczenia / certyfikatu po zakończonym szkoleniu.
Udział w nieodpłatnych szkoleniach to możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności, które będą wsparciem w procesie wejścia na rynek pracy.