Techniki sprzedaży - szkolenie

Szkolenie skierowane do studentów różnych kierunków. Celem szkolenia jest nabycie przez studentów kompetencji zawodowych w zakresie poznania i wykorzystania technik sprzedaży. Uczestnicy szkolenia poznają prawidłowe i nieprawidłowe zachowania handlowców w procesie sprzedaży.

W trakcie szkolenia studenci nabędą umiejętności:

  • przygotowania się do spotkania z klientem w tym nastawienia do produktu, do klienta, do własnych umiejętności sprzedażowych,

  • budowania relacji z klientem,

  • rozpoznawania potrzeb klienta,

  • argumentowania, prezentacji, przekonywania,

  • radzenia sobie z obiekcjami,

  • radzenia sobie z trudnym klientem,

  • praktycznego zastosowania technik sprzedaży w przeprowadzaniu rozmowy handlowej – przełożenie technik na realne sytuacja zawodowe,

  • domykania rozmów i finalizowania umów.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przeprowadzenie badania bilansu kompetencji przed otrzymaniem wsparcia (przed szkoleniem) oraz po jego zakończeniu. Pozyskane dane zostaną wykorzystane do zmierzenia efektów udzielonego w projekcie wsparcia. Wypełnienie bilansu kompetencji jest warunkiem obligatoryjnym otrzymania zaświadczenia / certyfikatu po zakończonym szkoleniu.

Udział w nieodpłatnych szkoleniach to możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności, które będą wsparciem w procesie wejścia na rynek pracy.