w dniach:
24.03.2015 r. - godz. 12.00 (grupa I)
24.03.2015 r. - godz. 14.30 (grupa II)
25.03.2015 r. - godz. 10.00 (grupa III)
Trampolina kojarzona jest zwykle ze sportem i ćwiczeniami gimnastycznymi dla dzieci i dorosłych. Mniej znanym sposobem użycia trampoliny jest zastosowanie jej w celu zwiększenia potencjału ludzkiego. Co to oznacza?
Aktywność strukturalna podczas podskoków może zwiększyć zdolności motoryczne, koordynację, równowagę, zmniejszyć stres, zwiększyć zaangażowanie dzieci w naukę, zwiększyć pewność siebie, wzmocnić układ odpornościowy oraz zredukować zachowania destrukcyjne.
Podczas warsztatów Profesor Kaplan zaprezentuje innowacyjne ćwiczenia na trampolinie aktywujące ludzki potencjał, w tym zwiększające samoocenę, koncentrację, radość z uczenia się, rozwój umiejętności twórczych, opanowanie futurystycznego (dalekowzrocznego) widzenia, poprawę umiejętności komunikacji międzyludzkiej.
Zostaną również zaprezentowane ćwiczenia i sposoby na stymulację i poprawę dalekowzroczności oraz aktywację sprawności motorycznej dzieci w przestrzeni klasowej.
Koszt udziału w warsztatach:
150 zł – zgłoszenie do dnia 28.02.2015 r.
200 zł – zgłoszenie po 28.02.2015 r.
Ilość miejsc ograniczona – max. 20 osób podczas jednego warsztatu.
Udział w warsztatach będzie potwierdzony certyfikatem.
___________________________________
Wpłaty za udział w warsztatach należy dokonywać na poniższy nr konta bankowego:
ING Bank Śląski S.A.
64 1050 1272 1000 0008 0063 3554
z dopiskiem "Warsztaty – prof. Roberto Kaplan"
Koszt udziału w warsztatach:
150 zł – zgłoszenie do dnia 28.02.2015 r.
200 zł – zgłoszenie po 28.02.2015 r.
Ilość miejsc ograniczona – max. 20 osób podczas jednego warsztatu.
Udział w warsztatach będzie potwierdzony certyfikatem.
Wpłaty za udział w warsztatach należy dokonywać na poniższy nr konta bankowego:
ING Bank Śląski S.A.
64 1050 1272 1000 0008 0063 3554
z dopiskiem "Warsztaty – prof. Roberto Kaplan"
Prof. Roberto Kaplan – Optometrysta, wykładał optometrię w College of Optometry przy Pacific University w Oregonie w USA. Ukończył też interdyscyplinarne studia w zakresie pedagogiki specjalnej, psychologii, patologii mowy i audiologii oraz terapii widzenia. Specjalizuje się w tworzeniu programów integrujących różne podejścia terapeutyczne. Prowadzi warsztaty, wykłada oraz pracuje z pacjentami cierpiącymi na wady wzroku. Doświadczenia z 40. letniej pracy klinicznej opisał w ponad 20 artykułach opublikowanych w czasopismach naukowych i 6 książkach. Stworzył metodę pracy ze wzrokiem EyeCode® Perception Technology.