Intercultural Business Communication to specjalność zorientowana na pozyskanie kompetencji kluczowych dla pracy w wielokulturowym środowisku biznesowym, wykształcenie świadomości oraz zrozumienie różnic wpływających na relacje biznesowe, a także wypracowanie zdolności komunikacyjnych niezbędnych do funkcjonowania w zglobalizowanym świecie XXI wieku.
W ramach Intercultural Business Communication nauczysz się:
- bardzo dobrze komunikować się w języku angielskim w środowisku biznesowym;
- posługiwać się językiem specjalistycznym z zakresu Business English;
- kwestii różnic kulturowych i ich znaczenia w biznesie;
- jak wykształcić i wykorzystać umiejętności i kompetencji z zakresu komunikacji w biznesie oraz komunikacji międzykulturowej;
- prowadzenia negocjacji;
- przygotowania w języku angielskim wystąpień dotyczących różnych zagadnień biznesowych, pisania biznes planu oraz opracowywania korespondencji handlowej w języku angielskim;
- metod zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym oraz psychologicznych strategii motywowania pracowników.