Specjalność

MARKETING I ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


  • Czego się nauczysz?

    Specjalność skierowana jest do osób, które chcą pogłębić wiedzę profesjonalnego handlowca, potrafiącego sprawnie organizować i zarządzać sprzedażą w różnych jej wariantach oraz kierować zespołem sprzedażowym. Studia przybliżają zagadnienia planowania, organizacji i kontroli procesów sprzedażowych w przedsiębiorstwie. Podczas studiów masz możliwość pogłębić wiedzę m.in. z zakresu:

    • istoty procesu sprzedaży,
    • uwarunkowań pracy handlowca (zarówno przedstawicieli  jak i dyrektorów handlowych),
    • zasad pracy w zespole handlowym,
    • zasad tworzenia systemów motywacyjnych dla pracowników sprzedażowych,
    • metod i technik sprzedaży i negocjacji,
    • długofalowego znaczenia właściwego procesu obsługi klienta,
    • mechanizmów i czynników kształtujących postawy klientów w procesie nabywania oferowanych produktów/usług.

    Ponadto studia pozwalają na wyposażanie w umiejętności, dzięki którym w pogłębionym stopniu potrafisz:

    • właściwie dobrać i użyć metody i techniki sprzedaży w zależności od sytuacji sprzedażowej,
    • przygotować indywidualne plany sprzedażowe oraz narzędzia wspomagające ich realizację,
    • rozwiązywać problemy i dylematy handlowca,
    • odpowiednio motywować zespół handlowców,
    • rozpoznać potrzeby oraz skłonności klienta w procesie szeroko rozumianej obsługi.

    Ponadto jako absolwent będziesz w pogłębionym stopniu świadom konieczności etycznego i profesjonalnego działania oraz będziesz otwarty na poszerzanie swojej wiedzy i doskonalenie kompetencji w zakresie studiowanej specjalności.

  • Program specjalności

    Przykładowa tematyka przedmiotów realizowanych w ramach specjalności obejmuje:

    • organizację i zarządzanie sprzedażą,
    • zarządzanie marką i wizerunkiem przedsiębiorstwa,
    • psychologię obsługi klienta,
    • budowanie strategii sprzedaży w firmie,
    • negocjacje handlowe,
    • gospodarkę elektroniczna,
    • strategię sprzedaży - grę symulacyjną.
  • Uczymy praktycznie

    Ponieważ uczymy praktycznie jako absolwent będziesz dobrze przygotowany, aby móc dalej rozwijać się rozwijać się zawodowo na takich stanowiskach jak: menedżer działu sprzedaży, regionalny/krajowy kierownik sprzedaży, dyrektor sprzedaży/handlowy, innych menedżerskich odpowiedzialnych za wyniki sprzedaży generowane przez podległe im zespoły sprzedażowe, w instytutach badawczych, gdzie będzie zajmować się badaniem rynku, zachowań nabywców, przeprowadzaniem badań ilościowych i jakościowych.

    Zajęcia specjalnościowe w Akademii WSB prowadzą doświadczeni praktycy. Dzięki temu, studenci poznają aktualne trendy i najnowszą wiedzę z zakresu danej specjalności. Program specjalności regularnie konsultujemy z przedstawicielami otoczenia biznesu, w tym z pracodawcami. Dzięki temu wiemy, że przekazywane w ramach specjalności treści są aktualne i odpowiadają potrzebom rynku pracy. Oprócz tego, Uczelnia regularnie organizuje tzw. spotkania z praktykiem, dając tym samym możliwość poznania ciekawych ludzi, którzy z pasją opowiadają o swojej pracy.