Kierunek

MENEDŻER LOGISTYKI - ZIELONE KOMPETENCJE - ONLINE

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Studia podyplomowe adresowane są do menedżerów zarządzających procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie, specjalistów z zakresu różnych sfer zarządzania logistycznego, pracowników różnych komórek organizacyjnych firmy bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesami logistycznymi, pracowników marketingu i zaopatrzenia, a także osób zainteresowanych problematyką logistyki i transportu. Program studiów zawiera wiedzą z zakresu z ESG (Environmental, Social, and Governance) niezbędną każdemu menedżerowi logistyki działającemu w obszarze zielonej gospodarki. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiedzę na temat wdrażania zrównoważonych praktyk w logistyce, minimalizacji wpływu działalności na środowisko, efektywnego zarządzania zasobami oraz promowania odpowiedzialności społecznej i etycznych standardów w łańcuchu dostaw.

Celem studiów jest zdobycie i pogłębienie wiedzy logistycznej oraz poznanie kluczowych zależności zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i transportowo-spedycyjnych. Słuchacze podczas studiów poznają narzędzia i koncepcje potrzebne do skutecznego projektowania systemów logistycznych i ich wdrażania w przedsiębiorstwach. Program studiów zawiera wiedzę z zakresu zielonej gospodarki i ESG (Environmental, Social, Governance) niezbędną każdemu menedżerowi logistyki.

  • KADRA

    Prof. dr hab. inż. Marek Sitarz

    Prof. dr hab. inż. Marek Sitarz

    Kierownik Katedry Transportu i Informatyki Akademii WSB. Kierownik lub uczestnik około 150 prac dla polskich i zagranicznych zakładów przemysłowych (ALSTOM, SIEMENS, BOMBARDIER, PLASSER&THEURER, LUCCHINI, BUMAR, GRIFFIN, PKP, Huta Bankowa), kierownik grantów Komitetu Badań Naukowych (zwykłych, celowych, zamawianych ) i projektów dla Ministerstwa Transportu i Urzędu Marszałkowskiego województwa Śląskiego, kierownik lub uczestnik czterech europejskich grantów (V i VI Program UE), członek Prezydium Komitetu Transportu Polskiej Akademii Nauk, Przewodniczący Sekcji Technicznych Środków Transportu, koordynator Polskiej Platformy Technologicznej Transportu Szynowego, organizator wielu międzynarodowych i krajowych konferencji naukowo-technicznych. Odbywał staże zagraniczne we Włoszech, Rosji i Wielkiej Brytanii. Zainteresowania naukowo – badawcze: Projektowanie i eksploatacja pojazdów, zintegrowane systemy transportowe, logistyka w transporcie. Autor lub współautor 8 monografii krajowych lub zagranicznych związanych z transportem szynowym, autor 150 artykułów krajowych i zagranicznych związanych z transportem, członek wielu komitetów naukowych krajowych i zagranicznych konferencji związanych z transportem.

    Więcej
    dr inż. Pawel Sobczak

    dr inż. Pawel Sobczak

    Adiunkt w Katedrze Transportu i Informatyki Akademii WSB. Jego działalność naukowa obejmuje między innymi zagadnienia logistyki, magazynowania oraz konstrukcji i eksploatacji maszyn transportowych. Oprócz doświadczenia w pracy ze studentami, posiada również bogate doświadczenie w pracy z uczniami, jako nauczyciel teoretycznych przedmiotów zawodowych w zawodzie „Technik eksploatacji portów i terminali”. Jest również współautorem programu nauczania w zawodzie „Technik transportu drogowego”, a także recenzentem etapu praktycznego i teoretycznego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie „Technik eksploatacji portów i terminali” oraz autorem zestawu egzaminacyjnego potwierdzającego kwalifikację „A.33. Obsługa podróżnych w portach i terminalach”. Doktor nauk technicznych w zakresie budowy i eksploatacji maszyn. W ramach swojej działalności naukowej i dydaktycznej zajmuje się m.in. zagadnieniami gospodarki magazynowej, w tym zastosowania informatycznych systemów magazynowania oraz analizą systemów transportu publicznego. Posiada również doświadczenie we współpracy z firmami z obszaru logistyki, w tym logistyki  magazynowej. Certyfikowany Tutor 1 stopnia Collegium Wratislaviense oraz Certyfikowany konsultant oprogramowania Flexsim: „FlexSim - The Business Process Simulation Consultant” oraz “The Certification for FlexSim Trainer – University Level”.

    Więcej
    Aneta Gawlas

    Aneta Gawlas

    Coach i trener biznesu z bogatą praktyką zawodową, absolwentka prestiżowej Szkoły Trenerów Biznesu, kursu European Business Trainer&Coaching Clinic (Corporate Coach U), z wykształcenia pedagog. Propagatorka lifelong learning - idei promującej edukację przez całe życie. Ceniona przez uczestników za praktyczne podejście, urozmaicone i angażujące formy prezentacji trudnych zagadnień. Specjalizuje się w podnoszeniu kompetencji miękkich pracowników każdego szczebla.

    Więcej
    Andrzej Żukowski

    Andrzej Żukowski

    Senior Manager ds. Edukacji TUV NORD Polska. Trener i wykładowca w zakresie systemów zarządzania, z ponad 25 letnim doświadczeniem dydaktycznym. Uznany przez International Register of Certificated Auditors (IRCA) w Londynie jako Wykładowca Wiodący w zakresie Quality Management Systems. Współpracuje  jako trener i wykładowca z wieloma uczelniami w kraju, w tym m.in. z Akademią WSB w Dąbrowie Górniczej. Od ponad 20 lat przeprowadza audity certyfikacyjne, nadzoru i recertyfikacyjne,  jako certyfikowany Lead Auditor TUV NORD CERT GmbH.

    Posiada również doświadczenia  konsultingowe w zakresie projektowania i wdrażania systemów zarządzania jakością, środowiskowych, BHP  i HACCP,  w wielu polskich przedsiębiorstwach. Swoje wieloletnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu uwzględnia w zajęciach dydaktycznych, co stanowi dużą wartość praktyczną dla studentów i skutecznie  rozwija ich kompetencje. Jest autorem licznych programów szkoleniowych wspierających rozwój kompetencji w zakresie systemów zarządzania i przeprowadzania auditów.

    Więcej
    mgr Dariusz Smaza

    mgr Dariusz Smaza

    Manager z 25-letnim doświadczeniem pracy w biznesie. Prawie całą karierę zawodową związany jest z szeroko rozumianą logistyką. Przez ponad 17 lat zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach kierowniczych w obszarze logistyki, obecnie od około 6 lat pełni funkcję dyrektora ds. transportu w grupie Maspex.

    Zarządza kilkudziesięcioosobowym, wielooddziałowym zespołem, organizującym i nadzorującym procesy transportowe w zakresie zaopatrzenia zakładów produkcyjnych oraz dystrybucje wyrobów gotowych w obszarze głównie produktów FMCG, jak również produktów akcyzowych, odpowiedzialny za funkcjonowanie obszaru opakowaniowego dla spółek grupy zarówno w kraju jak i za granicą.

    Czynny wykładowca uczelniany z zakresu nauk o zarządzaniu oraz systemów wspomagających procesy produkcyjne. Inicjator oraz wdrożeniowiec wielu rozwiązań optymalizujących procesy logistyczne w przedsiębiorstwie. Uczestnik prac mających na celu rozwój systemów planowania, zarządzania oraz kontroli finansowej prowadzonej działalności. Aktywny uczestnik różnych programów mentoringowych dla studentów.

    Więcej