Kierunek

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, Z UWZGLĘDNIENIEM OBSŁUGI KLIENTA TRUDNEGO

Tryb: Stacjonarne

300

Zapisz się

Instytucje zainteresowane szkoleniem prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Termin i program szkolenia dostosowujemy do potrzeb Zamawiającego.

  • Opis i cele szkolenia:

    Podczas szkolenia słuchacze nabędą w wiedzę i umiejętności pozwalające na podniesienie poziomu jakości obsługi klientów, nawiązywania prawidłowych relacji z klientami oraz budowania dobrego wizerunku miejsca pracy. Dowiedzą się jak wyglądają standardy obsługi klienta, w tym specyfika rozmów telefonicznych i osobistych. Poznają metody i techniki obsługi klienta w codziennej pracy, jak i w przypadku obsługi trudnego klienta.

  • Uczestnicy szkolenia:

    Szkolenie adresowane jest do kierowników i menadżerów, właścicieli firm, handlowców, pracowników administracji oraz wszystkich osób, które w swojej pracy mają kontakt z klientem zewnętrznym.

  • Opłaty:

    Koszt szkolenia: 300 zł

    ING Bank Śląski o/Dąbrowa Górnicza nr  64 1050 1272 1000 0008 0063 3554

  • Program szkolenia:

    1. Charakterystyka klientów.
    2. Potrzeby klientów.
    3. Obsługa klienta a wizerunek miejsca pracy.
    4. Pierwsze wrażenie. Nawiązanie kontaktu z klientem
    5. Zasady komunikacji osobistej z klientem.
    6. Efektywna obsługa telefoniczna.
    7. Zasady komunikacji mailowej
    8. Sytuacje trudne podczas obsługi telefonicznej.
    9. Czego unikać w kontakcie osobistym i telefonicznym z klientem?
    10. Jak radzić sobie ze stresem podczas obsługi klienta?
    11. Asertywność podczas obsługi klienta.
    12. Obsługa klienta trudnego (w tym m.in. typy klienta trudnego, metody i techniki w obsłudze klienta trudnego).
    13. Najczęstsze błędy w procesie obsługi klienta.

    * W przypadku szkolenia zamkniętego program szkolenia dostosowujemy do potrzeb Zamawiającego.

Sprawdź dostępność miejsc
 *
 *
 *
 *


Na stronach internetowych Akademii WSB stosowane są pliki cookies zgodnie z polityką prywatności.

Akceptuj Więcej informacji