
Uczelnia prowadzi działalność w budynku zlokalizowanym przy ul. Kopernika 14E w Gliwicach.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Osobą kontaktową w sprawach związanych z dostępnością architektoniczną jest Główna Pełnomocniczka ds. Osób o Szczególnych Potrzebach Sylwia Bartela:
1) e-mail: sbartela@wsb.edu.pl;
2) telefon: 32 295 93 83 lub 885 544 199;
3) strona internetowa: Centrum Osób o Szczególnych Potrzebach kontakt
Dojazd lub dojście do budynku
Dojazd do ulicy Kopalnianej 14E jest zapewniony za pośrednictwem komunikacji miejskiej, w szczególności linii autobusowych obsługujących rejon ulicy Kopalnianej. Szczegółowe informacje dotyczące rozkładów jazdy, lokalizacji przystanków oraz godzin odjazdów dostępne są na stronie internetowej Zarządu Transportu Metropolitalnego (ZTM).
Wejście do budynku i miejsca parkingowe
1. Dostęp do głównego wejścia budynku odbywa się poprzez ciąg schodów;
2. Po lewej stronie obiektu usytuowany został podjazd o łagodnym nachyleniu, zapewniający możliwość wejścia osobom ze szczególnymi potrzebami;
3. Nawierzchnię w strefie wejściowej stanowi chodnik wykonany z kostki brukowej;
4. Wjazd na parking, wyposażony w system szlabanów, znajduje się po obu stronach budynku. Na parkingu wyznaczono miejsca postojowe przeznaczone dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Dodatkowa pomoc
1. Wszelkie bariery architektoniczne i przeszkody będą sukcesywnie niwelowane, a informacje na temat zmian będą na bieżąco uzupełniane i aktualizowane w Deklaracji Dostępności;
2. W przypadku trudności w poruszaniu się po budynku możliwy jest kontakt telefoniczny z Centrum Osób o Szczególnych Potrzebach:
1) Stali pracownicy, studenci i inni interesariusze Uczelni, którzy regularnie korzystają z dostępu do budynku, mogą zgłosić się do Centrum Osób o Szczególnych Potrzebach w celu ustalenia konkretnych dni i godzin, gdy potrzebne będzie wsparcie;
2) Dla studentów i wykładowców mających trudności z poruszaniem się oferowane jest wsparcie, w szczególności poprzez:
a) przydzielenie asystenta dydaktycznego, który ma za zadanie zapewnić wsparcie w efektywnym uczestnictwie w życiu akademickim, a więc podczas: dojazdów na uczelnię, sporządzania notatek, wizyt w bibliotece czy dziekanacie, realizacji badań naukowych itp. (szczegółowy zakres wsparcia ze strony asystenta jest uzgadniany indywidualnie);
b) udostępnianie sprzętu wspierającego kształcenie, np. notebooków, lup powiększających, dyktafonów.