Data

15.12.2015

Rada Ekspertów WSB rozpoczęła nową kadencję

Podsumowanie dotychczasowych działań w obszarze podnoszenia jakości i poziomu upraktycznienia kształcenia, wyznaczenie dalszych kierunków wspólnej aktywności w tym zakresie, a przede wszystkim wręczenie nominacji członkowskich na kolejną 3-letnią kadencję były tematem ostatniego posiedzenia Rady Ekspertów Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

Spotkanie odbyło się w dniu 11 grudnia 2015 roku. W Sali Senatu WSB zasiedli przedstawiciele praktyki życia gospodarczego na co dzień ściśle współpracujący z Uczelnią.


 - Wysoka efektywność współpracy Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej z przedstawicielami praktyki gospodarczej na rzecz upraktycznienia kształcenia została doceniona przez Polską Komisję Akredytacyjną, jedyną państwową instytucją oceniającą jakość kształcenia w polskich uczelniach. WSB jako pierwsza uczelnia niepubliczna, otrzymała ocenę instytucjonalną z wyróżnieniem. Zespół Oceniający był pod ogromnym wrażeniem formuły działania, którą przyjęliśmy w ramach Rady Ekspertów – podkreślała prof. nadzw. dr Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Rektor Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

Podczas posiedzenia Jej Magnificencja Rektor złożyła podziękowania za zaangażowanie dr. Rafałowi Rębilasowi, Prodziekanowi Wydziału Zarządzania, Informatyki i Nauk Społecznych, który pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Ekspertów od początku jej powstania.

W nowej kadencji działalnością Rady Ekspertów kierować będzie dr Marcin Lis, Prorektor Uczelni ds. Rozwoju i Spraw Studenckich. Obowiązki wiceprzewodniczącego kontynuować będzie Dominik Penar, Prodziekan WSB ds. Kształcenia Ustawicznego.

Rada Ekspertów Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej powstała w 2012 roku. Jej misją jest zintegrowanie środowiska nauki ze sferą praktyki życia gospodarczego. Współpraca obu środowisk pozwala na racjonalne wykorzystanie posiadanych zasobów i potencjału oraz uzyskanie wspólnych korzyści. Efektywna współpraca środowiska biznesu i nauki pozwoli na podejmowanie działań w zakresie tworzenia wysokiej jakości programów kształcenia, usprawnienia procesów edukacyjnych i podnoszenia standardów kształcenia.