A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

04.11.2020

3 kroki do WYKŁADU ONLINE - instrukcja logowania :)

Wykłady oraz warsztaty online UTW Akademii WSB będą odbywały się na platformach webinarowych - CLICKMEETING lub ZOOM.

By sprawniej dołączyć do wykładu, warsztatu UTW Akademii WSB OnLine - zapraszamy do zapoznania się z poniższymi instrukcjami LOGOWANIA. Po pierwszym logowaniu - zobaczycie Państwo, że czynność ta jest bardzo prosta :) Zapraszamy, by zapoznać się z instrukcją wczesniej - a najlepiej przejść wcześniej drogę logowania.

CLICKMEETING

Zalogować się można zarówno przez komputer, laptop czy telefon komórkowy. Konieczny jest dostęp do Internetu. Najlepiej zalogować się przez przeglądarkę Chrome lub Firefox.

PRZEZ KOMPUTER


KROK 1

Kliknij w LINK podany w ogłoszeniu, zapraszający na wykład UTW Akademii WSB.

KROK 2

Pojawi się ekran logowania platformy Clickmeeting Akademii WSB, na której należy wpisać:

  • Imię
  • Adres e-mail (swój lub dla osób, które go nie posiadają: utw@wsb.edu.pl )

I następnie należy kliknąć przycisk – WEJDŹ.

KROK 3

Zostaniesz już przeniesiony na okno wykładu/wydarzenia. Jeżeli wydarzenie się jeszcze nie rozpoczęło, zostaniesz o tym poinformowany komunikatem: Wydarzenie jeszcze się nie rozpoczęło. Należy poczekać. W momencie rozpoczęcia/otwarcia wirtualnej Sali – zostaniesz automatycznie do niej przeniesiony.


PRZEZ  TELEFON


KROK 1

Kliknij w LINK podany w ogłoszeniu, zapraszający na wykład UTW Akademii WSB.

KROK 2

Pojawi się ekran  proszący o wybór sposobu logowania: Przez aplikację lub przez przeglądarkę. Warto pobrać aplikację, będzie służyła już zawsze.  Jak wybierzesz opcję przez przeglądarkę zostaniesz przeniesiony na ekran logowania.


KROK 3

Pojawi się ekran logowania platformy Clickmeeting Akademii WSB, na której należy wpisać:

  • Imię
  • Adres e-mail (swój lub dla osób, które go nie posiadają: utw@wsb.edu.pl )

I następnie należy kliknąć przycisk – WEJDŹ.

KROK 4

Zostaniesz już przeniesiony na okno wykładu/wydarzenia. Jeżeli wydarzenie się jeszcze nie rozpoczęło, zostaniesz o tym poinformowany komunikatem: Wydarzenie jeszcze się nie rozpoczęło. Należy poczekać. W momencie rozpoczęcia/otwarcia wirtualnej Sali – zostaniesz automatycznie do niej przeniesiony.

ZOOM


Zoom to nowoczesne narzędzie do organizowania telekonferencji, warsztatów przez Internet, które w ostatnim czasie cieszy się ogromną popularnością. Korzysta z niego również Akademia WSB. Co jest potrzebne? 

 

● Komputer, laptop, tablet lub telefon

● Stabilne połączenie z Internetem

 

Uwaga. Trzeba zainstalować aplikację ZOOM, szczegóły poniżej

 

Jak dołączyć do zajęć za pomocą komputera:

 

 

1. Wejdź na stronę www.zoom.us

2. Na ciemnej belce, w prawym górnym rogu najedź kursorem na przycisk  „Resources”, po jej rozwinięciu wybierz z listy Download Zoom Client.

3. Powinna wyświetlić się strona Download Center. Poniżej znajdziemy pozycję ZOOM CLIENT FOR MEETINGS - klikamy niebieski przycisk Download.

4. Instalujemy program ZOOM.

5. Po zainstalowaniu programu powinno automatycznie pokazać się okno ( jeśli nie, włącz program ), w którym klikamy w przycisk Join a Meeting.

6. Ukaże się nam pole Enter meeting ID, w które wpisujemy ID spotkania (można je znaleźć na planie zajęć a słuchaczom studiów podyplomowych przesyłamy ID i hasło na adres e-mail) oraz  Twoje imię i nazwisko (User). Zaznaczamy okienko Remember my name, reszta okienek pozostaje odznaczona. Po uzupełnieniu pól klikamy Join.

7. (Tylko za pierwszym razem) Kliknij „I Agree” z warunkami.

8. Brawo! Właśnie dołączyłeś/aś do spotkania. Program poprosi o zezwolenie dołączenia Audio i Video. Prosimy kliknąć Join with Computer Audio lub Video w zależności od prośby oraz zaznaczenie okienka: Automatically join audio...

 

 

Jak dołączyć do zajęć za pomocą tableta lub telefonu:

 

1. Wejdź w App Store lub Sklep Google Play i pobierz aplikację ZOOM Cloud Meetings. 

2.Otwórz aplikację ZOOM. Po włączeniu kliknij Join a Meeting. W polu Meeting ID wpisz ID spotkania, (można je znaleźć na planie zajęć a słuchaczom studiów podyplomowych przesyłamy ID i hasło na adres e-mail)k  podaj swoje imię i nazwisko ,  a następnie kliknij Join.

3. Na ekranie pokaże się widok poczekalni. Czekaj aż lektor wejdzie do spotkania i zaakceptuje Twoje połączenie. Po akceptacji naciśnij Call using Internet Audio.

4. Upewnij się, że masz włączoną kamerę (nie jest obowiązkowe) i mikrofon. W dolnej belce znajdują się ikony mikrofonu i kamery. Obydwie ikony nie powinny być czerwone.

5. Od teraz jesteś UCZESTNIKIEM :)

 

W razie pytań - proszę o kontakt z Biurem UTW AWSB.

 

Biuro UTW AWSB

tel. 32 295 93 93

kom. 609158566