A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Tematyka Kongresu

Proponowane obszary debaty naukowej i wymiany doświadczeń

  • Rozwój idei i praktyki uniwersytetów trzeciego wieku w Polsce i za granicą
    Od pierwszych projektów edukacji osób starszych w Tuluzie do…?
  • Instytucjonalne aspekty uczenia się osób starszych
    Jakie są potrzeby, możliwości i ograniczenia organizacyjne w zarządzaniu UTW?
  • Liderzy uniwersytetu trzeciego wieku
    Kto na przestrzeni lat predestynuje do statusu lidera uniwersytetu trzeciego wieku?
    Jakie cele edukacyjno-organizacyjne stawiają sobie współcześni liderzy UTW?
  • Dobre praktyki i oryginalne rozwiązania w pracy edukacyjnej w UTW 
    Jakie rozwiązania edukacyjne wypracowano w uniwersytetach trzeciego wieku i na czym polega ich różnorodność oraz innowacyjność?
  • Człowiek starzejący się i stary w roli uczącego się
    Jakie są potrzeby edukacyjne współczesnego seniora uczącego się w starości, do starości i przez starość?
  • Polityka państwa wobec wyzwań edukacyjnych seniorów
    Jakie są realia i perspektywy polityka senioralnej z uwzględnieniem komponentu edukacyjnego?
  • Prakseologia i aksjologia przekazu pokoleniowego - źródła, stymulatory, deficyty 
    Jakie są cele i możliwości rozwoju polityki senioralnej w Polsce?

Przewidziany jest panel w języku angielskim, który będzie miał formę hybrydową - będziemy się łączyć z niektórymi gośćmi z zagranicy online.