Kierunek

AKADEMIA E-MARKETINGU - ONLINE

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Tylko teraz: do 31 stycznia 2025 r. bonifikata* 1000 zł

Nawet do 95% dofinansowania na studia MBA i podyplomowe oraz szkolenia!

Jak skorzystać z dofinansowania? KLIKNIJ

 

Wszystkie dostępne bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB dostępne są tutaj.

* Bonifikata obowiązuje od kwoty całkowitej zamieszczonej w zakładce "Opłaty", która znajduje się na dole strony.

Akademia E-marketingu to kierunek dedykowany osobom, które chcą rozwijać wiedzę o marketingu cyfrowym, proponować pomysły klientom i realizować je z zaangażowaniem.

Słuchacz pozna najnowsze trendy i strategie w budowaniu marki w Internecie, zdobędzie umiejętności z zakresu komunikacjiwykorzystania społeczności internetowych. Nauczy się działania social media i tworzenia kampanii reklamowych na platformach takich jak Facebook, Instagram czy Linkedin. Program studiów obejmuje etykę w marketingu internetowym i prawne aspekty e-marketingu, takie jak prawa autorskie i RODO.

Uczestnik będzie wykorzystywał zdobytą wiedzę w praktyce, tworząc kampanie reklamowe, analizując dane i planując strategie z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. Dzięki praktycznym zadaniom i projektom będzie rozwijał swoje umiejętności i określi, w której dziedzinie e-marketingu się specjalizować. Po ukończeniu studiów będzie przygotowany na wyzwania rynku pracy związane z marketingiem internetowym.

  • KADRA

    Kinga Gołębiewska

    Kinga Gołębiewska

    Ekspertka w zakresie Google Ads i Facebook Ads. Posiada bogate doświadczenie w branży - ponad 12 letnie, które zdobyła prowadząc kampanie dla klientów z różnorodnych sektorów. Łączy siły Google i Facebooka, by osiągnąć maksymalną efektywność kampanii dla swoich klientów. Jej niekonwencjonalne oraz innowacyjne podejście do tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych zostało docenione a także wyróżnione w prestiżowych konkursach, takich jak European Search Awards 2022 i 2023 oraz SEMKrk 2022.

    Jej wiedza i praktyczne umiejętności nie ograniczają się jedynie do prowadzenia kampanii. Jako ekspertka w dziedzinie PPC, publikowała w wielu branżowych czasopismach, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ponadto prowadzi szkolenia z zakresu Google Ads, przekazując zdobytą wiedzę kolejnym pokoleniom specjalistów.

    Więcej
    Paulina Rapacz

    Paulina Rapacz

    Od 2017 roku prowadzi działania marketingowe klientów agencji w mediach społecznościowych. Odpowiada za zintegrowaną komunikację na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz TikToku, kampanie paid social oraz formułowanie strategii marki w tych obszarach. Marketerka rozwijająca się w modelu T-shaped, z silną kulturą wiedzy i otwartością na globalną perspektywę działań. Wielopłaszczyznowo zdobywała swoje kompetencje realizując projekty dla klientów agencji, a także pozyskując wiedzę na studiach podyplomowych z Marketingu Internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego, a także uczestnicząc w Executive Program z Digital Marketing Strategy na Columbia Business University w Nowym Jorku. 

    Więcej
    Patryk Kułagowski

    Patryk Kułagowski

    Od 2016 roku podbija międzynarodową scenę marketingu internetowego. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, współpracując z topowymi markami. Regularnie udziela się w pismach czy wydarzeniach branżowych. 

    Aktualnie odpowiada za rozwój segmentu LinkedIn, jak i tworzenie oraz realizację efektywnych strategii komunikacji w mediach społecznościowych w 4PEOPLE jako Senior Social Media Specialist. Ma na swoim koncie tysiące wygenerowanych leadów i setki przeszkolonych osób. 

    Od najmłodszych lat związany także z branżą muzyczno-eventową - tworząc i organizując regularnie wydarzenia LinkedIn Local w Rybniku, czy współpracując ściśle z największymi festiwalami muzycznymi w Polsce w zakresie organizacji  oraz promocji.  W 2017 r. wprowadził brytyjską firmę Festicket na polski i czeski rynek.

    Więcej
    Karolina Wojciechowska

    Karolina Wojciechowska

    Marketingowiec, projekt manager i strateg marketingowy z ponad 6-letnim doświadczeniem zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych oraz ponad 4-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołem. Finalistka konkursu European Search Awards 2022 w kategorii Best Low Budget Campaign PPC oraz European Search Awards 2023 w kategorii Best Use of search _ Travel/ Leisure (PPC), a także SemKRK awards 2022 w kategorii najlepsza kampania e-commerce. Tworzy zintegrowane strategie marketingowe, wdraża i monitoruje skuteczność działań dla klientów agencji oraz stara się budować pozytywne relacje biznesowe. Magister Prawa (UŚ), magister Zarządzania marketingowego (UE Kat) oraz absolwentka Historii sztuki (UŚ), która zdobytą wiedzę wykorzystuje w codziennej praktyce. 

    Więcej
    Justyna Hanak

    Justyna Hanak

    Certyfikowana specjalistka Google w obszarze Ads i Analytics oraz Performance Specialist w agencji 4People. Absolwentka kierunku Marketing i Sprzedaż, związana z marketingiem internetowym od 2019 roku.


    Jej praktyczne doświadczenie obejmuje zarówno planowanie, jak i realizację kampanii online. Łączy kreatywność i umiejętności analityczne, które pozwalają na tworzenie spójnych działań marketingowych dla klientów w Polsce i w Europie.


    Aktywnie uczestniczy również w procesie budowania marek, projektując identyfikacje wizualne, które podkreślają znaczenie spójności i autentyczności w konstrukcji mocnych brandów.

    Więcej
    Paweł Badura

    Paweł Badura

    Połączenie informatyka kwantowego i socjologa reklamy. Współtwórca agencji reklamowej Komart, w której odpowiada za rozwiązania internetowe i kreowanie marki. Partner w marce Earborne Media, która tworzy nagradzane podcasty dla firm. Wśród klientów wymienić można Orlen, Empik, Deloitte, Allegro, Bank Gospodarstwa Krajowego. Prowadzi szkolenia, kursy i zajęcia akademickie. Śledzi globalne trendy tak, aby jego rozwiązania podczas wdrożeń były możliwie najbardziej innowacyjne oraz przede wszystkim spełniały założone cele. Wielbiciel gier wideo.

    Więcej
    Barbara Sontag

    Barbara Sontag

    Specjalista od Content Marketingu, którym zainteresowała się tuż po studiach dziennikarskich, a także znawca Social Media, w których prężnie się rozwija, tworząc komunikację dla marek z różnych branż. Wcześniej również pracowała przy tworzeniu treści, ale to te marketingowe polubiła najbardziej i z pasją pisze je dla klientów 4PEOPLE.  

    Kreatywność to jej drugie imię, ale zawsze stara się,  by szła ona w parze z merytoryką i poprawnością językową. Zdobyte doświadczenie pozwoliło jej tworzyć skuteczne i unikalne treści, które przenoszą czytelnika do zakładki z ofertą.

    Od 2016 r. zajmuje się prowadzeniem swojego bloga, który to otworzył jej drogę do możliwości udziału w sesjach wizerunkowych i produktowych. Odpowiedzialna była m.in. za wizerunek muzyków do sesji promującej nową płytę Marcina Wyrostka z zespołem.

    Więcej
    Natalia Cygnar

    Natalia Cygnar

    Jako kobieta, która żadnej pracy się nie boi, w 4PEOPLE pełni podwójną rolę. Zajmuje się prowadzeniem kampanii Google Ads oraz nadzoruje działania związane z e-mail marketingiem. Aktywna również po godzinach: angażuje się w wydarzenia, m.in.: jako Ekspert Internetowych Rewolucji w projekcie Google, prowadząc indywidualne szkolenia dla przedstawicieli MŚP. Absolwentka kierunku Biznes elektroniczny. Z marketingiem internetowym związana jest od 2015 roku. Wśród jej zainteresowań znajduje się również projektowanie stron internetowych oraz ich programowanie.

    Należy do grona szczęśliwców, dla których praca jest spełnieniem i przyjemnością. 

    Specjalistka z inteligentnego określania stawek, czego dowodem jest uzyskany w 2020 roku certyfikat Google Digital Champions.

    Więcej