A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

22.02.2021

Perspectives on Consumer Behaviour. Theoretical Aspects and Practical Applications

Perspectives on Consumer Behaviour. Theoretical Aspects and Practical Applications pod redakcją dr. hab. Włodzimierza Sroki, prof. AWSB (wydawnictwo Springer)

Publikacja zawiera analizę kluczowych czynników związanych z zachowaniami konsumentów, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Autorzy w dużej mierze koncentrują się na konsumencie XXI wieku – wykształconym i świadomym, ale też niecierpliwym, nielojalnym i kapryśnym. Monografia podzielona jest na trzy główne części: w pierwszej omówiono teoretyczne i prawne aspekty zachowań konsumentów, przeanalizowano rolę rządu w regulowaniu zachowań konsumentów oraz rolę Unii Europejskiej; w drugiej części przedstawiono strategie organizacyjne, takie jak wielokanałowa sprzedaż detaliczna i branding produktu; w trzeciej części opisano zachowania konsumentów w kontekście poszczególnych produktów i usług, od kawy po energię.

https://www.springer.com/gp/book/9783030473792