Szanowni Państwo,
przed przystąpieniem do rekrutacji w projekcie "Rozwój kompetencji przyszłości dopasowanych do oczekiwań rynku pracy i pracodawców" prosimy o zapoznanie się z Regulaminem (do pobrania poniżej)
Następnie o pobranie i wypełnienie poniższych dokumentów:
1. Formularz rekrutacyjny wraz załącznikami oraz Badanie ankietowe (do pobrania poniżej)
Należy wypełnić Formularz Rekrutacyjny wraz z Ankietą rekrutacyjną podpisać własnoręcznie i przesłać jako załącznik poprzez link:
https://forms.wsb.edu.pl/index.php?r=survey/index&sid=817222&lang=pl
Formularz rekrutacyjny oraz Badanie ankietowe wraz z innymi załącznikami należy wgrać jako jeden plik.
- Ilość miejsc na szkolenie jest ograniczona.
- Ocenie podlegać będą tylko kompletnie wypełnione zgłoszenia.
- Po zakończeniu procesu rekrutacji, zostaną Państwo powiadomieni o jej wynikach drogą mailową i/lub telefoniczną.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na szkolenia:
- Szkolenie: Narzędzia nowoczesnego managera
Szkolenie 27 h (3 dni), tryb stacjonarnie pod adresem ul. Zygmunta Cieplaka 1C, 41-300 Dąbrowa Górnicza w dniach: 31.03, 08.04, 09.04.2025 (plik o nazwie narzędzia nowoczesnego managera)
Prowadzący: dr Edyta Nowak-Żółty
Edyta Nowak-Żółty jest doktorem nauk humanistycznych, dyplomowanym coachem, tutorem akademickim, trenerem rozwoju osobistego i konsultantem w obszarze edukacji. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu: przywództwa, komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie. Pasjonatka psychologii uczenia się, kształcenia i neurodydaktyki.
- Szkolenie: Techniki sprzedaży
Szkolenie 36 h (4 dni), tryb stacjonarnie pod adresem ul. Zygmunta Cieplaka 1C, 41-300 Dąbrowa Górnicza w dniach: 27.03-30.03.2025 (plik o nazwie techniki sprzedaży)
Prowadzący: dr Piotr Krowicki
Piotr Krowicki jest autorem rozprawy doktorskiej „Zaangażowanie klienta w proces tworzenia wartości centrum handlowego”. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu centrów handlowych. Wykładowca akademicki przedmiotów związanych z marketingiem oraz budowaniem strategii marketingowej. Analityk i doradca w zakresie marketingu centrów handlowych.
Daty szkoleń mogą ulec zmianie.