Szanowni Państwo,
Przed przystąpieniem do rekrutacji w projekcie „Rozwój kompetencji przyszłości dopasowanych do oczekiwań rynku pracy i pracodawców” prosimy o zapoznanie się z Regulaminem dostępnym w sekcji „Dokumenty do pobrania”.
Proces rekrutacji:
- Pobranie i wypełnienie wymaganych dokumentów, tj.:
◦ Formularza rekrutacyjnego wraz z załącznikami,
◦ Badania ankietowego.
- Podpisanie dokumentów własnoręcznie.
- Przesłanie kompletu dokumentów w jednym pliku (w formacie doc., docx.) poprzez formularz dostępny pod linkiem: https://forms.wsb.edu.pl/index.php?r=survey/index&sid=817222&lang=pl
W przypadku problemów z załadowaniem dokumentów do formularza, można je przesłać drogą mailową na adres: rkp.projekt@wsb.edu.pl
Uwaga:
- Liczba miejsc na szkolenia jest ograniczona.
- Pod uwagę będą brane wyłącznie kompletnie wypełnione zgłoszenia.
- Po zakończeniu procesu rekrutacji poinformujemy Państwa o wynikach drogą mailową i/lub telefoniczną.
Aktualnie prowadzona rekrutacja:
1. Szkolenie: Narzędzia nowoczesnego managera
- Czas trwania: 27 godzin (3 dni)
- Forma: stacjonarna
- Lokalizacja: ul. Zygmunta Cieplaka 1C, 41-300 Dąbrowa Górnicza
- Terminy: maj/czerwiec (konkretne daty zostaną podane z min. 7-mio dniowym wyprzedzeniem)
- Prowadzący: dr Edyta Nowak-Żółty
Opis prowadzącej:
Dr Edyta Nowak-Żółty – doktor nauk humanistycznych, certyfikowany coach, tutor akademicki, trener rozwoju osobistego oraz konsultant w obszarze edukacji. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu przywództwa, komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania czasem, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego oraz savoir-vivre’u w biznesie i administracji. Pasjonatka psychologii uczenia się i neurodydaktyki.
2. Szkolenie: Techniki sprzedaży
- Czas trwania: 36 godzin (4 dni)
- Forma: stacjonarna
- Lokalizacja: ul. Zygmunta Cieplaka 1C, 41-300 Dąbrowa Górnicza
- Terminy: maj/czerwiec (konkretne daty zostaną podane z min. 7-mio dniowym wyprzedzeniem)
- Prowadzący: dr Piotr Krowicki
Opis prowadzącego:
Dr Piotr Krowicki – autor rozprawy doktorskiej „Zaangażowanie klienta w proces tworzenia wartości centrum handlowego”. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu centrów handlowych. Wykładowca akademicki specjalizujący się w strategiach marketingowych, analityce oraz budowaniu zaangażowania klientów.
Zastrzeżenie: Terminy szkoleń mogą ulec zmianie.
Serdecznie zapraszamy do udziału!