Rekrutacja

Szanowni Państwo,

przed przystąpieniem do rekrutacji w projekcie "Rozwój kompetencji przyszłości dopasowanych do oczekiwań rynku pracy i pracodawców" prosimy o zapoznanie się z Regulaminem (do pobrania poniżej)

Następnie o pobranie i wypełnienie poniższych dokumentów:

1. Formularz rekrutacyjny wraz załącznikami oraz Badanie ankietowe (do pobrania poniżej)

Należy wypełnić Formularz Rekrutacyjny wraz z Ankietą rekrutacyjną podpisać własnoręcznie i przesłać jako załącznik poprzez link:

https://forms.wsb.edu.pl/index.php?r=survey/index&sid=817222&lang=pl

Formularz rekrutacyjny oraz Badanie ankietowe wraz z innymi załącznikami należy wgrać jako jeden plik.

  • Ilość miejsc na szkolenie jest ograniczona.
  • Ocenie podlegać będą tylko kompletnie wypełnione zgłoszenia.
  • Po zakończeniu procesu rekrutacji, zostaną Państwo powiadomieni o jej wynikach drogą mailową i/lub telefoniczną.

Aktualnie prowadzimy rekrutację na szkolenia:

  1. Szkolenie: Narzędzia nowoczesnego managera
    Szkolenie 27 h (3 dni), tryb stacjonarnie pod adresem ul. Zygmunta Cieplaka 1C, 41-300 Dąbrowa Górnicza w dniach: 31.03, 08.04, 09.04.2025 (plik o nazwie narzędzia nowoczesnego managera)
    Prowadzący: dr Edyta Nowak-Żółty
    Edyta Nowak-Żółty jest doktorem nauk humanistycznych, dyplomowanym coachem, tutorem akademickim, trenerem rozwoju osobistego i konsultantem w obszarze edukacji. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu: przywództwa, komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie. Pasjonatka psychologii uczenia się, kształcenia i neurodydaktyki.
  2. Szkolenie: Techniki sprzedaży
    Szkolenie 36 h (4 dni), tryb stacjonarnie pod adresem ul. Zygmunta Cieplaka 1C, 41-300 Dąbrowa Górnicza w dniach: 27.03-30.03.2025 (plik o nazwie techniki sprzedaży)
    Prowadzący: dr Piotr Krowicki
    Piotr Krowicki jest autorem rozprawy doktorskiej „Zaangażowanie klienta w proces tworzenia wartości centrum handlowego”. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu centrów handlowych. Wykładowca akademicki przedmiotów związanych z marketingiem oraz budowaniem strategii marketingowej. Analityk i doradca w zakresie marketingu centrów handlowych.

Daty szkoleń mogą ulec zmianie.