Timken – "SAP-iesz o co chodzi? Spotkaj się, Aplikuj, Pracuj! – czyli wszystko, co chcieliście wiedzieć o pracy w Customer Service, ale baliście się zapytać"
Termin szkolenia: 19.04. godz. 10:00-11:00
Forma realizacji: stacjonarne
REJESTRACJA
Opis szkolenia:
Poznaj tajniki pracy w biurze obsługi klienta Timkena - międzynarodowej firmy produkcyjnej.
Posłuchaj jak wygląda nasza codzienna praca i jak nawiązujemy relacje z klientem biznesowym.
Zorientuj się jakie umiejętności cenimy jako pracodawca.
Zapoznaj się z gamą produktów Timkena i dowiedz się dlaczego świat kręci się dzięki łożyskom.
Naucz się jak funkcjonuje nasza globalna sieć logistyczna i do czego używamy SAPa.
Zdobądź wiedzę jak radzimy sobie z barierami kulturowymi i szumami komunikacyjnymi.
A na koniec zakręć łożyskowym kołem fortuny i weź udział w konkursie z nagrodami.
Prowadzący:
Martyna Lorek
Customer Service Team Leader w firmie Timken zlokalizowanej w Sosnowcu, będącej częścią amerykańskiej Timken Corporation.
Będąc na ostatnim roku studiów na kierunku International Business znalazłam swoją pierwszą pracę jako Representative – Cust Service.
Przez ostatnie 8 lat pracowałam z wieloma klientami w j. ang. i j. hiszp. w obszarze dystrybucji (AMD) oraz producentów sprzętu oryginalnego (OEM).
Doskonaliłam swoje umiejętności na stanowiskach CS & Sales Support Rep oraz Global Customer Service Representative.
Mój aktualny zespół liczy 15 osób. Mówimy w językach: polskim, angielskim, tureckim, hiszpańskim, rosyjskim i ukraińskim.
Jesteśmy odpowiedzialni za wsparcie klienta ze środkowej i wschodniej Europy, Bliskiego Wschodu, anglojęzycznej części Afryki, Hiszpanii, Portugalii, Grecji i Turcji.