
Rekrutacja do projektu jest otwarta dla studentów/tek, którzy/e rozpoczęli/ły kształcenie w Wydziale Nauk Stosowanych lub Collegium Medicum Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej w roku akademickim 2024/2025 na kierunkach studiów objętych wsparciem w projekcie „EduTrend - Nowoczesna Edukacja dla Przyszłości Gospodarki” tj.:
- lekarski
- fizjoterapia
- psychologia
- pielęgniarstwo - 1 stopień
- ratownictwo medyczne - 1 stopień
- bezpieczeństwo narodowe - 1 stopień
Student(-ka) zainteresowany(-a) przystąpieniem do projektu zobowiązany(-a) jest do złożenia w terminach trwania rekrutacji, podpisanych dokumentów rekrutacyjnych.
- Formularza zgłoszenia – Deklaracja udziału w projekcie (do pobrania – zał. nr 1)
- Formularza danych osobowych (do pobrania - zał. nr 2)
- Informacji o warunkach przetwarzania danych osobowych przez Akademię WSB (do pobrania - zał. nr 3)
Komplet dokumentów rekrutacyjnych można złożyć:
- osobiście – w Biurze Projektu w godzinach pracy (pon - pt 8:00 – 16:00), pokój 319
- przesłać pocztą na adres: Akademia WSB, ul. Cieplaka 1C, 41-300 Dabrowa Górnicza z dopiskiem: Biuro Projektów - pokój 319
- w formie elektronicznej na adres: edutrend@wsb.edu.pl - podpisane skany, natomiast oryginały dokumentów należy dostarczyć niezwłocznie do Biura Projektu - pokój 319, Akademia WSB, ul. Cieplaka 1C, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
Zapraszamy do aplikowania i aktywnego udziału w projekcie.
Zapraszamy do zapoznania się z obowiązkiem informacyjnym o warunkach przetwarzania danych osobowych przez Ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego oraz obowiązkiem informacyjnym o warunkach przetwarzania danych osobowych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, stanowiącymi odpowiednio zał. nr 4 oraz zał. nr 5 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pn."EduTrend - Nowoczesna Edukacja dla Przyszłości Gospodarki" - dokumenty do zapoznania się zostały udostępnione poniżej.
Załączniki nr 4 i 5 nie podlegają obowiązkowi złożenia w toku rekrutacji, jednak student/ka zainteresowany/a udziałem w projekcie jest zobowiązany/a do zapoznania się z ich treścią.