Kierunek

AKADEMIA POŚREDNIKA UBEZPIECZEŃ

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Studia podyplomowe Akademia Pośrednika Ubezpieczeń są odpowiedzią na aktualne zmiany na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego. Zmiana pokoleniowa oraz cyfryzacja usług sprawiają, że klasyczny model pośrednictwa ubezpieczeniowego przestaje być wiodącym modelem. Program studiów został dostosowany do potrzeb rynku pośrednictwa ubezpieczeń oraz przyszłych jego wyzwań. Uwzględnione zostały obszary, w których rozwój kompetencji pozwoli na przygotowanie się do zmian rynkowych. Składa się z trzech modułów tj.:

  • wykorzystanie nowych technologii w codziennej pracy pośrednika,
  • rozwój umiejętności społecznych niezbędnych do skutecznego pozyskania klienta, sprzedaży ubezpieczeń oraz budowania długofalowych relacji,
  • organizacja własnej pracy oraz rozwój mentalny i umiejętność radzenia sobie z emocjami pojawiającymi się w codziennej pracy.

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów, business case, analizy przypadków, coachingu grupowego, dyskusji panelowych, gier szkoleniowych i wymiany doświadczeń zawodowych. 

Program obejmuje pracę grupową, pod okiem doświadczonego trenera, której celem jest wypracowanie mechanizmów i zachowań dopasowanych do indywidualnych potrzeb i cech osobowościowych każdego z uczestników. Studia adresowane są do aktywnych pośredników ubezpieczeń, a także do osób zainteresowanych rozpoczęciem pracy w tym zawodzie oraz do menadżerów towarzystw ubezpieczeniowych odpowiedzialnych za bezpośrednią obsługę pośredników.

Program studiów został stworzony w taki sposób, aby zaoferować pośrednikom będącym na różnym etapie rozwoju zawodowego, możliwości zdobycia nowej wiedzy, umiejętności i kompetencji, które pozwolą rozwinąć prowadzony biznes lub stworzyć go od nowa.

 

Akademia Pośrednika Ubezpieczeń powstała na bazie doświadczeń zawodowych aktywnych pośredników ubezpieczeń, menadżerów towarzystw ubezpieczeniowych odpowiedzialnych za obsługę pośrednika oraz obserwacji rynku przez dydaktyków akademickich i jest realizowany we współpracy z PASJA Grupa Dobrych Trenerów oraz 4R Ubezpieczenia sp. z o.o. 

  • ATUTY

    • zajęcia prowadzone przez doświadczonych dydaktyków, coachów, psychologów, specjalistów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży ubezpieczeń,
    • innowacyjny, autorski program studiów, dający możliwość zdobycia szerokich kompetencji i umiejętności, przydatnych w bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń,
    • w pakiecie dostęp, do systemów informatycznych dedykowanych branży ubezpieczeniowej, na preferencyjnych warunkach
    • Absolwent uzyskuje możliwość konsultowania problemów pojawiających się w codziennej pracy z mentorem.
  • PARTNERZY

    PASJA Grupa Dobrych Trenerów

     

    4R Ubezpieczenia sp. z o.o. 

  • PROGRAM

    MODUŁ I – Nowe technologie w pracy pośrednika ubezpieczeń.

    1. Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach – szansa czy zagrożenie?
    2. Sprzedaż ubezpieczeń online.
    3. Jak wykorzystać systemy informatyczne w codziennej pracy?
    4. Prospecting XXI wieku – wykorzystanie mediów społecznościowych.

    MODUŁ II – Pozyskanie klienta, sprzedaż ubezpieczeń, budowanie długofalowych relacji.

    1. Pośrednik ubezpieczeniowy, zawód z przyszłością – jakie ubezpieczenia sprzedawać, perspektywy rozwoju branży.
    2. Skuteczna komunikacja – jak rozmawiać z klientem o ubezpieczeniach: osobiście, telefonicznie, mailowo, za pomocą komunikatorów.
    3. Spotkanie handlowe z klientem indywidualnym.
    4. Spotkanie handlowe z klientem firmowym.
    5. Sprzedaż ubezpieczeń na życie – co sprzedawać, jak i komu?
    6. Analiza potrzeb klienta, jak ją stworzyć i wykorzystywać?
    7. Pokolenia Baby Boomers, X, Y, Z – jak z nimi rozmawiać, jak ich obsługiwać i sprzedawać im ubezpieczenia?
    8. Obiekcje klientów – jak sobie z nimi radzić?
    9. Wykorzystanie storytellingu w ubezpieczeniach.
    10. Obsługa posprzedażowa i sprawy administracyjne – jak sobie z tym poradzić?

    MODUŁ III – Organizacja pracy oraz rozwój mentalny.

    1. Agent i jego marka osobista – jak budować własną markę i dlaczego to takie ważne?
    2. Zarządzanie czasem pracy agenta – jak poradzić sobie z wszystkimi zadaniami?
    3. Jak być swoim szefem, jak być szefem zespołu? Jak organizować własną pracę a jak pracę zespołu, jak motywować siebie do pracy i jak motywować zespół?
    4. Emocje w pracy agenta – jak sobie radzić z emocjami w pracy, jak sobie radzić z trudnym klientem?
    5. Wypalenie zawodowe – jak sobie z tym radzić?
    6. Sztuka robienia pierwszego wrażenia, jak zaprezentować się u klienta, dress code i mowa ciała.
    7. Różni klienci, różne typy osobowości – jak z nimi rozmawiać, jak do nich dotrzeć?

    Liczba godzin: 160

    Kandydaci powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie

    Czas trwania studiów: 2 semestry

    Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele.

    Podstawa zaliczenia: studia kończą się egzaminem po każdym semestrze

    Część zajęć w formule online.

    Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

  • OPŁATY

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 300 zł w dniu zapisu
    I 1500 zł do 5 października 2024
    II 1500 zł do 5 listopada 2024
    III 1500 zł do 5 stycznia 2025
    IV 1200 zł do 5 lutego 2025
    Ogółem 6000 zł  


    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie WNIOSKU

  • KONTAKT

    Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
    tel. 32 295 93 11
    tel. 32 295 93 95
    Koordynator Studiów: Agnieszka Głąb
    e-mail: agnieszka.glab@wsb.edu.pl

    Rekrutacja
    tel. 32 295 93 10
    tel. 32 295 93 12
    tel. 32 295 93 88