Zmienność strategiczna otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego przedsiębiorstwa kształtuje nowy wymiar dynamiki konkurowania współcześnie zarządzanych przedsiębiorstw.
Nowe systemy wartości, nowe postawy etyczne, umiejętność przetrwania w gospodarce opartej na wiedzy, umiejętność pracy w sieciach, umiejętność ustalania priorytetów to dzisiejsze wyzwania stojące przed menedżerami XXI wieku. Także duża inercja i uelastycznienie organizacji spowodowało zmiany strategiczne w zarządzaniu przedsiębiorstw.
Konferencja stanowi forum wymiany wiedzy dotyczącej nowoczesnych metod, koncepcji i modeli zarządzania, które mają obecnie zastosowanie w teorii i praktyce zarządzania.
Strategiczne pytania, na które odpowiadać będą uczestnicy konferencji:
- jak powiązać koncepcję Corporate Social Responsibility z Value Based Management tworząc efektywny model biznesu?
- jak doprowadzić do wzrostu wartości przedsiębiorstwa z zastosowaniem strategicznego zarządzania wynikami?
- jak zarządzać kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie?
- jakie podejmować decyzje inwestycyjne związane z kapitałem intelektualnym organizacji?
- jakie nowe paradygmaty zarządzania zastosować w obecnej rzeczywistości gospodarczej?
- jakich wyborów strategicznych dokonywać w rywalizacji rynkowej?
Główne obszary tematyczne konferencji:
- Kreowanie efektywnych modeli biznesu
- Rynek kapitałowy a nowoczesne modele biznesu
- Restrukturyzacja i rewitalizacja modeli biznesu w dobie kryzysu
- Budowa przewag konkurencyjnych w dobie hiperkonkurecji
- Nowoczesne metody i strategie budowy wartości przedsiębiorstw
- Kreacja wartości dla akcjonariuszy i interesariuszy
- Innowacja wartości w budowie współczesnych modeli biznesu
- Zrównoważony wzrost i zrównoważony rozwój w kreacji zrównoważonych modeli biznesu
- Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowie wartości przedsiębiorstw
- Strategiczna karta wyników w budowie nowoczesnych modeli biznesu
- Strategiczny wymiar zarządzania zmianą a zrównoważony biznes (Business Sustainability)
- Bezpieczeństwo biznesowe przedsiębiorstw a strategie zarządzania ryzykiem