O konferencji

ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Branżowej MIT 2015 poświęconej interdyscyplinarnej tematyce Marketingu, Internetu i Technologii. Jest to przedsięwzięcie kierowane do młodych przedsiębiorców prezentujące fakty i mity w e-marketingu. Data konferencji również nie jest przypadkowa 1 kwietnia 2015 r. (Dąbrowa Górnicza).

O konferencji

Celem konferencji branżowej jest przedstawienie kluczowych problemów związanych z funkcjonowaniem firmy w Internecie, począwszy od kreowania wizerunku w sieci, poprzez wykorzystanie technologii mobilnych oraz potencjału mediów społecznościowych, a skończywszy na funkcjonalnych narzędziach e-biznesowych.

Dynamicznie rozwijający się rynek marketingu internetowego ukazuje pewne niejasności i nieścisłości co do skuteczności i efektywności poszczególnych działań i narzędzi w e-marketingu. Dlatego też formuła konferencji została tak skonstruowana, aby ukazać konkretne fakty i mity w trójkącie: Marketing-Internet-Technologia.

Prelegenci i goście

Podczas konferencji swoje prelekcje wygłoszą najwyższej klasy specjaliści związani z branżą mediów elektronicznych i marketingu internetowego. Goście reprezentują zarówno obszar marketingowy jak i technologicznych. W części panelowej praktyczne aspekty e-marketingu przedstawią m.in. Dominik Kaznowski (Dyrektor ds. E-commerce Grupy PWN), Bartłomiej Juszczyk (Dyrektor zarządzający Grupa Adweb), Paweł Sala (Dyrektor Zarządzający FreshMail), Jarosław Królewski (Dyrektor Zarządzający HG Intelligence S.A/ AGH Kraków). Natomiast w części warsztatowej swoją bogatą wiedzą i umiejętnościami z uczestnikami podzieli się: Kuba Nagórski - CEO agencji kreatywnej Kręci się!, Damian Kowalczyk - Marketing & PR Manager Mediarecovery oraz  Grzegorz Skiera – Dyrektor agencji SEM Silence!

Adresaci konferencji

Konferencja adresowana głównie do przedstawicieli małych i średnich firm oraz osób zainteresowanych rozwojem w obszarze nowych mediów i technologii. Konferencja jest też doskonałą okazją do dyskusji pomiędzy środowiskiem młodych przedsiębiorców, studentów, absolwentów z przedstawicielami biznesu elektronicznego na temat nowych trendów w marketingu internetowym.